Interactief > Etalage

MProjectManager - Task and Project management

(1/2) > >>

Michael Anckaert:
Dit is een progje dat ik begonnen ben op het Mac platform :)
Screenshots en info kan je hier vinden: http://www.macupdate.com/info.php/id/22550
Het was redelijk succesvol in de Mac gemeenschap, hopen dat het onder Ubuntu/Linux net zo veel gebruikers heeft ;)

Sinds kort ben ik begonnen het progje van scratch op het Linux platform te schrijven met behulp van Python en PyGTK.
Eerste screenshot:


Meer info op mijn blog (jaja, verborgen reclame :p)

bartek:
Leuk ... een taak manager ...
Lijkt me iets voor school waarbij dat er werkjes moeten af zijn binnen een bepaalde tijd.
Dat vereist dan wel een aftellende chronometer inbouwen en de bediening van buitenaf mogelijk maken. Ook een integratie naar Open Office is dan nodig waarbij de documenten afgesloten kunnen worden na 't verstrijken van de tijd.

Maar ik draaf wat te snel zeker.
Progje ziet er leuk uit.

Kev:

--- Citaat van: bartek ---Leuk ... een taak manager ...
Lijkt me iets voor school waarbij dat er werkjes moeten af zijn binnen een bepaalde tijd.
Dat vereist dan wel een aftellende chronometer inbouwen en de bediening van buitenaf mogelijk maken. Ook een integratie naar Open Office is dan nodig waarbij de documenten afgesloten kunnen worden na 't verstrijken van de tijd.

Maar ik draaf wat te snel zeker.
Progje ziet er leuk uit.
--- Einde van citaat ---
Hoogdravend is nooit ni goed he Bartek, alles op zijne tijd, zeg ik altijd.

Michael Anckaert:

--- Citaat van: bartek ---Leuk ... een taak manager ...
Lijkt me iets voor school waarbij dat er werkjes moeten af zijn binnen een bepaalde tijd.
Dat vereist dan wel een aftellende chronometer inbouwen en de bediening van buitenaf mogelijk maken. Ook een integratie naar Open Office is dan nodig waarbij de documenten afgesloten kunnen worden na 't verstrijken van de tijd.

Maar ik draaf wat te snel zeker.
Progje ziet er leuk uit.
--- Einde van citaat ---
Niet echt waarvoor ik het in gedachten had maar klinkt goed :)
Het is gewoon een simpele taak en project manager. 1 file per project met daarin de taken. Het doet wat het moet doen en is daar goed in :)

Kiwinote:

--- Citaat van: Masuran ---Het doet wat het moet doen en is daar goed in :)
--- Einde van citaat ---
Dat is het belangrijkste :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie