Ondersteuning > Internet en draadloos

Tussenoplossing verbindingsproblemen

(1/2) > >>

robindekker:
Hallo,

het volgende is hier aan de hand.

Mijn Draytek 2132 Vfn modem/router krijgt wel signaal via glasvezel binnen, maar geeft geen wifi en internet meer. Kapot dus.
Een monteur (Guidion)  bespreken via T-Mobile lukt al 4 dagen niet.
Dit is dermate ge-escaleerd dat ik de overstap gemaakt heb naar KPN.
Probleem is nu dat ik wel signaal binnen krijg maar niet kan internetten / tv kijken.
Ik kan geen router vinden waar net als op de Draytek de glasvezel direct ingeprikt kan worden. Blijkbaar zit er normaal gesproken een soort van modulator tussen de glasvezel en de router.

Wat is voor mij in deze situatie aan te raden?

Robin

robindekker:

--- Citaat van: robindekker op 2022/05/13, 12:57:39 ---Hallo,

het volgende is hier aan de hand.

Mijn Draytek 2132 Vfn modem/router krijgt wel signaal via glasvezel binnen, maar geeft geen wifi en internet meer. Kapot dus.
Een monteur (Guidion)  bespreken via T-Mobile lukt al 4 dagen niet.
Dit is dermate ge-escaleerd dat ik de overstap gemaakt heb naar KPN. Dit abonnement gaat echter pas de 27e mei in.
Probleem is nu dat ik wel signaal binnen krijg maar niet kan internetten / tv kijken.
Ik kan geen router vinden waar net als op de Draytek de glasvezel direct ingeprikt kan worden. Blijkbaar zit er normaal gesproken een soort van modulator tussen de glasvezel en de router.

Wat is voor mij in deze situatie aan te raden?

Robin

--- Einde van citaat ---

rico70:
Je krijgt van KPN een geschikte modem / router, daar zal je even op moeten wachten

robindekker:
Ik vind twee weken wachten eigenlijk net iets te lang...

HWE64:

--- Citaat van: robindekker op 2022/05/13, 14:10:50 ---Ik vind twee weken wachten eigenlijk net iets te lang...

--- Einde van citaat ---
Misschien een bezoekje brengen aan een KPN winkel en het probleem voorleggen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie