Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Argumenten veiligheid Linux  (gelezen 3976 keer)

Offline Tom

  • Lid
Re: Argumenten veiligheid Linux
« Reactie #50 Gepost op: 2015/03/28, 10:03:13 »
Ik denk dat de TS wel genoeg weet kwestie argumenten over de veiligheid van Linux Ubuntu en aanverwanten !.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Argumenten veiligheid Linux
« Reactie #51 Gepost op: 2015/03/28, 10:29:01 »
Linux is weliswaar een heel stuk veiliger dan Windows (om allerlei redenen, maar vooral om technische redenen), maar.....
eigenlijk maakt dat niet zo veel uit
Pffff.... Onzin. Zoals ik al zo vaak tegen jou heb gezegd: tegenspreken ter wille van het tegenspreken is *niet* constructief.
Op de man spelen is dat ook niet.

Pas er even met z'n allen op dat jullie het netjes houden aub. Ik snap dat deze discussie al (te?) vaak gevoerd is, maar zeg liever niets dan iets vervelends/onnodigs.
Ik begrijp je positie als moderator en dus ook je standpunt....

Maar wat te doen als iemand consequent, in vele draadjes, niet constructief bezig is? Als iemand telkens weer, door bewuste overrelativering, mensen (vooral beginners met Linux) in de war probeert te brengen?

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Argumenten veiligheid Linux
« Reactie #52 Gepost op: 2015/03/28, 12:02:11 »
Linux is weliswaar een heel stuk veiliger dan Windows (om allerlei redenen, maar vooral om technische redenen), maar.....
eigenlijk maakt dat niet zo veel uit
Pffff.... Onzin. Zoals ik al zo vaak tegen jou heb gezegd: tegenspreken ter wille van het tegenspreken is *niet* constructief.
Op de man spelen is dat ook niet.

Pas er even met z'n allen op dat jullie het netjes houden aub. Ik snap dat deze discussie al (te?) vaak gevoerd is, maar zeg liever niets dan iets vervelends/onnodigs.
Ik begrijp je positie als moderator en dus ook je standpunt....

Maar wat te doen als iemand consequent, in vele draadjes, niet constructief bezig is? Als iemand telkens weer, door bewuste overrelativering, mensen (vooral beginners met Linux) in de war probeert te brengen?
Dan meld je dat bij de moderators via de bekende kanalen. Voor evt. verdere afhandeling verwijs ik je graag door naar het bekende e-mailadres, dan houden we de communicatie op één plek :)

EDIT @femke: Goed idee. Eea is nu wel genoeg besproken. Slotje.
« Laatst bewerkt op: 2015/03/28, 12:33:37 door Timo »