Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: 7.04 zooo cool  (gelezen 1200 keer)

Offline Ivan1986

  • Lid
7.04 zooo cool
« Gepost op: 2007/04/08, 19:23:49 »
Nadat ubuntu 6.10 totaal omzeep was (door met een clean programma te werken wat ik nooit meer ga doen) heb ik 7.4 beta geinstaleerd. Ik viond het zalig geen gezever meer met men draadloze kaart in ene keer erop ook de nvida driver er drect op gewoon zaalig

Kheb wel met een ander ding een probleempje. Ik krijg de codec voor mp3 en divx er niet op. normaal gata dta automatisch las ik ergens maar blijkbaar als die de automatizsche isntaleerd dan lukt het niet.
Als die nog een foutje is in de software owke maar anders had ikhet graag opgelost gezien
mercikes Ivan

Pensacola

  • Gast
7.04 zooo cool
« Reactie #1 Gepost op: 2007/04/08, 19:30:52 »
Voor Ubuntu heb je toch geen clean programma nodig :)

Offline Soul-Sing

  • Lid
7.04 zooo cool
« Reactie #2 Gepost op: 2007/04/08, 20:32:29 »
Citaat van: Ivan1986
Nadat ubuntu 6.10 totaal omzeep was (door met een clean programma te werken wat ik nooit meer ga doen) heb ik 7.4 beta geinstaleerd. Ik viond het zalig geen gezever meer met men draadloze kaart in ene keer erop ook de nvida driver er drect op gewoon zaalig

Kheb wel met een ander ding een probleempje. Ik krijg de codec voor mp3 en divx er niet op. normaal gata dta automatisch las ik ergens maar blijkbaar als die de automatizsche isntaleerd dan lukt het niet.
Als die nog een foutje is in de software owke maar anders had ikhet graag opgelost gezien
mercikes Ivan
klikken op een "media"bestand zou de codecs moeten installeren
in feisty. probeer eens VLC of Mplayer als player.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
7.04 zooo cool
« Reactie #3 Gepost op: 2007/04/08, 20:46:24 »
je zal toch eerst een bron moeten toevoegen aan je sources.list die mediacodecs bevat.
Medibuntu is een goede:
http://medibuntu.sos-sts.com/repository.php
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Ivan1986

  • Lid
7.04 zooo cool
« Reactie #4 Gepost op: 2007/04/09, 00:53:00 »
owke merci nu werkt alle supper goe!!!

Offline Ruben

  • Lid
7.04 zooo cool
« Reactie #5 Gepost op: 2007/04/09, 11:04:01 »
De meeste media codecs zitten al standaart in de repo's. Medibuntu is goed voor Adobe Reader, w32codecs, google earth, ffmpeg en een paar libs die daarbij belangrijk zijn. Hele goede repo, met snel updates bij een nieuwere versie.