Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu 11.10: verplaats de launcher naar de onderkant  (gelezen 1603 keer)

Ubuntu 11.10: verplaats de launcher naar de onderkant
« Gepost op: 2011/10/27, 14:34:44 »
Jaja, het is nu mogelijk. Ik vind hem persoonlijk heerlijk aan de linkerkant, maar voor degenen die hem prettiger vinden aan de onderkant, die kan het nu doen: http://www.webupd8.org/2011/10/how-to-move-unity-launcher-to-bottom-of.html

Re: Ubuntu 11.10: verplaats de launcher naar de onderkant
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/27, 15:06:35 »
Heel wat mensen willen de launcher onderaan, terwijl ik het nu aan de linkse kant het meest logische vind. Bijna iedereen heeft wel een breedbeeld scherm, dan toch beter die 50 pixels in de breedte weghalen dan in de hoogte.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Ubuntu 11.10: verplaats de launcher naar de onderkant
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/27, 16:30:58 »
Citaat
Thanks to an unofficial Compiz plugin
Je loopt dus een risico !!!!!
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Tom

  • Lid
Re: Ubuntu 11.10: verplaats de launcher naar de onderkant
« Reactie #3 Gepost op: 2011/10/27, 16:39:23 »
Heel wat mensen willen de launcher onderaan, terwijl ik het nu aan de linkse kant het meest logische vind. Bijna iedereen heeft wel een breedbeeld scherm, dan toch beter die 50 pixels in de breedte weghalen dan in de hoogte.
Vind ik ook heb mijn werkpaneel van xuby ook links staan is minder afleiding voor de ogen (blikveld) plus een paar regels meer om te lezen.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Ubuntu 11.10: verplaats de launcher naar de onderkant
« Reactie #4 Gepost op: 2011/10/27, 17:47:39 »
Citaat
Thanks to an unofficial Compiz plugin
Je loopt dus een risico !!!!!

En met 1 commando is dat weer op te lossen en dat staat er nog bij ook, dus het is zo weer opgelost. Daarbij mag je Unity dan ook een risico noemen, want Unity is ook geen plugin van Compiz zelf.