Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Witte strepen in het beeldscherm  (gelezen 483 keer)

Offline Djulianno

  • Lid
Witte strepen in het beeldscherm
« Gepost op: 2015/04/12, 13:52:44 »
Beste,

Ik heb al een behoorlijke tijd last van witte horizontale strepen in mijn beeldscherm als ik mijn computer afsluit.
Zolang ik bezig ben, films bekijk, youtube bekijk, noem al het grafische maar op, is er niks aan de hand en heb me er ook nooit aan gestoord.
Maar zodra er een keer een programma niet werkt en ik druk op ctrl alt delete om naar het taakbeheer scherm te gaan, natuurlijk vliegt het beeldscherm dan naar het lichtblauwe beginscherm (windows 7) maar dan staan er ook allemaal strepen in beeld. Druk ik vervolgens op taakbeheer, gaat het beeldscherm terug naar waar het gebleven was en de strepen zijn weer weg.
Ik wilde vandaag wat gaan opnemen met een software recorder (bandicam) en de opname ging gewoon goed, alleen bij het terugkijken zag ik hierin ook allemaal strepen alleen waren ze zwart en....ze bewogen. Ook met een printscreen zijn de strepen zichtbaar.
Ik heb maar weinig verstand van de inhoud van computers, ik kan wel het 1 en ander (de-)installeren, overweg met software kan tot zekere hoogte en kan ook nog wel wat hardware plaatsen maar dan houd het wel op.

Het betreft trouwens een MyCom computer van het het tijdperk net na de pentium 4 ;) Wat kwam er toen ook alweer?
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4600+ 2.40 Ghz (4 GB Ram)

Enige bruikbare info is welkom.

Offline Nero

  • Lid
Re: Witte strepen in het beeldscherm
« Reactie #1 Gepost op: 2015/04/12, 13:58:14 »
Welke Linux variant heb je er op staan?
Geef eens het resultaat van lspci weer.

Offline RikRik

  • Lid
Re: Witte strepen in het beeldscherm
« Reactie #2 Gepost op: 2015/04/12, 14:08:11 »
Volgens mij,als ik je verhaal lees,zit je op het verkeerde forum.  ;)

Offline Djulianno

  • Lid
Re: Witte strepen in het beeldscherm
« Reactie #3 Gepost op: 2015/04/12, 14:30:02 »
Hahahah..ow crap..Thanx..ik ga effe verder kijken..