Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution onder Unity Agenda verdwenen (OPGELOST)  (gelezen 1664 keer)

Evolution onder Unity Agenda verdwenen (OPGELOST)
« Gepost op: 2011/03/28, 17:14:41 »
Vandaag wat testjes gedaan met Unity onder 10.10 en zowaar ik heb de desktop voor het eerst operationeel gekregen op mijn test computer.

Tot mijn verbazing zag ik na het opstarten van Evolution dat deze er ineens anders uitziet, aan de linkerzijde zijn namelijk de knoppen adresboek agenda taken en memo's verdwenen.
De knop voor het adresboek is naar de bovenbalk verschoven maar de andere buttons zijn onvindbaar.
Schakel ik weer naar de Gnome desktop dan zijn alle buttons weer terug.

Heeft iemand dezelfde ervaring of weet iemand hoe je die opties weer terug krijgt en dan met name mijn agenda.
« Laatst bewerkt op: 2011/03/31, 09:00:29 door Johan Velthuizen »

Offline Xarvaz

  • Lid
    • Foto Blog
Re: Evolution onder Unity Agenda verdwenen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/03/31, 07:07:39 »
Dat kun je in weer aanzetten in het tabblad beeld en indeling, mocht dat niet werken dan is soms het lees scherm te groot en moet je met de muis kijken of je hem kunt verkleinen

Re: Evolution onder Unity Agenda verdwenen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/03/31, 08:21:53 »
Dit werkt prima onder Gnome maar onder Unity zijn die opties gewoon verdwenen.

Onder het tabblad Beeld heb je normaal ook een optie onderdeel waar je ook agenda enz. kan starten maar ook deze optie is onder Unity verdwenen.

Re: Evolution onder Unity Agenda verdwenen (OPGELOST)
« Reactie #3 Gepost op: 2011/03/31, 09:02:26 »
Onder unity word evolution express opgestart en dan wordt alleen het Email component geladen, verander in de snelkoppeling de naam naar evolution en alle opties zijn weer beschikbaar.

Offline Xarvaz

  • Lid
    • Foto Blog
Re: Evolution onder Unity Agenda verdwenen (OPGELOST)
« Reactie #4 Gepost op: 2011/03/31, 09:40:52 »
Thx dat wist ik niet dan heb ik blijkbaar een patch gehad bij mij stond alles namelijk wel goed

Re: Evolution onder Unity Agenda verdwenen (OPGELOST)
« Reactie #5 Gepost op: 2011/03/31, 09:44:45 »
Ja het blijft onbegrijpbaar dat er zoveel verschil kan zitten in diverse versies, maar goed ik heb de oplossing via een engelse website gevonden.