Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Democratisch experiment: wat vind jij?  (gelezen 21521 keer)

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Democratisch experiment: wat vind jij?
« Reactie #75 Gepost op: 2007/05/15, 08:07:28 »
Citaat van: pjotr123
Ik vind het jammer dat jij dat ziet als "relschoppen" en als "totaal niet gepast". Het bevordert de kwaliteit van de discussie, denk ik, als we inhoudelijk argumenteren en niet met zulke kwalificaties. Met een inhoudelijke discussie handelen we ook meer in overeenstemming met het gedachtengoed van Ubuntu.
Ik had me voorgenomen om niet meer op dit topic te reageren en dat ik je eens op msn zou tegenkomen maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.

Ik geef Dennis gelijk Pjotr. wanneer je een poll plaatst zeg je je mening in je eerste post en zorgt dat de poll duidelijk genoeg is.
Daarna laat je de andere leden hun mening geven. Wanneer je merkt dat de poll niet evolueert zoals jij dat wil en maar blijft hameren op de noodzaak aan verdere democratisering zonder nieuwe dingen te vertellen komt dit wel over als relschoppen. En dat bevordert zeker ook niet de sfeer op 't forum.

Sorry Pjotr maar het wordt tijd dat deze discussie eindigt en dat we onze aandacht terug kunnen richten op het helpen van mensen op dit forum en alle andere taken die nog openliggen in ubuntu-nl ubuntu-be. Ik begrijp bijvoorbeeld niet waarom net dit forum voor u zo'n breekpunt is? Waarom neem je geen andere taak op je?

Mag ik vragen dat je hier nog maar 1 keer op reageert en dat we daarna de discussie verderzetten op msn?
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Democratisch experiment: wat vind jij?
« Reactie #76 Gepost op: 2007/05/15, 10:46:48 »
Inderdaad lijkt dit onderwerp een bedreiging te gaan worden voor de sfeer. Erg jammer, maar het is wel zo. Ter wille van de goede zaak doe ik daarom maar een stapje terug: wat mij betreft mag er een slot op deze draad.

Groet, Pjotr.