De meldingen die gemaakt worden zien we vrij duidelijk, op verschillende plekken op het forum en een berichtje via de mail.
We lezen de meldingen meestal dan ook vrij snel. Maar zoals eerder al gezegd is zijn er meerdere mogelijke oorzaken waarom we niet altijd stante pede reageren op een melding. Het kan bijv. een onterechte melding zijn, voor een post waar niets mee aan de hand is. Of een verzoek om verplaatsing/sluiting/aanpassing/verwijdering die niet terecht is. Het kan ook zijn dat het een grensgeval is en we eerst overleggen of de zaak even aankijken. Ook om andere redenen kan het wat langer duren.
Verder werken we met een relatief klein groepje vrijwilligers, dus je kan niet van ons verwachten dat we 24 uur per dag, 7 dagen in de week altijd klaar staan om een melding binnen een half uur op te lossen. Dat we niet direct reageren betekent niet dat we het niet gezien hebben, maar dat we er nog niet aan toegekomen zijn of dat we er nog mee bezig zijn.
De waarschuwing die je gehad hebt kwam omdat je in een eerdere post vandaag of gisteren forumregel 1 overtrad, terwijl je in die post iemand anders op de regels wees
Vervolgens doe je dat later nog eens.
Daarom bij deze nog eens het verzoek (ook aan iedereen die dit topic leest): zie je een reactie die niet ok is, ga er dan niet zelf op in, maar laat het aan de moderators over. Dank u.
Aan Dooitze: jij was iets van plan met meerdere topics in het game gedeelte? Op zich is dat geen probleem, maar dan is het wel handig als je vooraf even overlegt over wat je precies wil. Een mailtje is zo gestuurd en dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Dan maak jij je topic niet voor niets en zitten wij niet met grote aantallen meldingen, waarvan de helft vindt dat het een dubbel topic is en dus dicht moet, en de andere helft wil juist een apart topic omdat het niet dezelfde onderwerpen zouden zijn
Dat mailen geldt overigens voor iedereen: bij vragen of opmerkingen kan je ook gewoon mailen of een privéberichtje sturen