Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Komen gemelde berichten niet meer aan?  (gelezen 1371 keer)

Komen gemelde berichten niet meer aan?
« Gepost op: 2012/07/21, 13:13:05 »
Ik meldde een bericht, vervolgens gaan er wat uren overheen waarin minimaal 2 moderators online komen en dus de melding hadden kunnen zien. Nuja, natuurlijk, iedereen ziet wel eens iets over het hoofd, dat kan gebeuren, no hard feelings :)
Maar vervolgens plaats ik, na een nacht erover heen te hebben laten gaan en te zien dat er nog niks met mijn melding is gebeurd, zelf een vrij rustige reactie en nog geen uur later krijg ik ineens te horen dat 'als er iets niet in de haak was dat ik het had moeten melden'.
Goed, ik geef eerlijk toe: ik had er verder niet op in moeten gaan, dat was fout van me. Maar waarom krijg ik dan te horen dat ik het had moeten terwijl ik dat wel gedaan had en al 2-3 moderators online waren geweest sinds de melding? Dat betekent dus dat de melding die ik gedaan had niet binnen is gekomen?

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Komen gemelde berichten niet meer aan?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/07/21, 16:35:50 »
Dat betekent dus dat de melding die ik gedaan had niet binnen is gekomen?
Of ze waren het er niet mee eens ......
Wat in "mijn" tijd ook wel voorkwam, is dat er gewacht werd, tot er een aantal moderators een mening hadden gegeven, omdat mogelijk iets op de rand zat.
Deze vraag had je ook beter aan het forum-team kunnen stellen, i.p.v. via het forum, lijkt mij.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Komen gemelde berichten niet meer aan?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/07/21, 17:06:10 »
Ja, het kan best dat ze wilden overleggen, maar waarom krijg ik dan achteraf een PM met bericht 'je had het moeten melden'? Dat had ik dus wel gedaan.

Re: Komen gemelde berichten niet meer aan?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/07/21, 17:37:42 »
Ik heb hetzelfde probleem bij een aantal onderwerp bij het games forum

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Komen gemelde berichten niet meer aan?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/07/21, 19:58:33 »
De meldingen die gemaakt worden zien we vrij duidelijk, op verschillende plekken op het forum en een berichtje via de mail.
We lezen de meldingen meestal dan ook vrij snel. Maar zoals eerder al gezegd is zijn er meerdere mogelijke oorzaken waarom we niet altijd stante pede reageren op een melding. Het kan bijv. een onterechte melding zijn, voor een post waar niets mee aan de hand is. Of een verzoek om verplaatsing/sluiting/aanpassing/verwijdering die niet terecht is. Het kan ook zijn dat het een grensgeval is en we eerst overleggen of de zaak even aankijken. Ook om andere redenen kan het wat langer duren.

Verder werken we met een relatief klein groepje vrijwilligers, dus je kan niet van ons verwachten dat we 24 uur per dag, 7 dagen in de week altijd klaar staan om een melding binnen een half uur op te lossen. Dat we niet direct reageren betekent niet dat we het niet gezien hebben, maar dat we er nog niet aan toegekomen zijn of dat we er nog mee bezig zijn.

De waarschuwing die je gehad hebt kwam omdat je in een eerdere post vandaag of gisteren forumregel 1 overtrad, terwijl je in die post iemand anders op de regels wees ;) Vervolgens doe je dat later nog eens.

Daarom bij deze nog eens het verzoek (ook aan iedereen die dit topic leest): zie je een reactie die niet ok is, ga er dan niet zelf op in, maar laat het aan de moderators over. Dank u.


Aan Dooitze: jij was iets van plan met meerdere topics in het game gedeelte? Op zich is dat geen probleem, maar dan is het wel handig als je vooraf even overlegt over wat je precies wil. Een mailtje is zo gestuurd en dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Dan maak jij je topic niet voor niets en zitten wij niet met grote aantallen meldingen, waarvan de helft vindt dat het een dubbel topic is en dus dicht moet, en de andere helft wil juist een apart topic omdat het niet dezelfde onderwerpen zouden zijn ;)

Dat mailen geldt overigens voor iedereen: bij vragen of opmerkingen kan je ook gewoon mailen of een privéberichtje sturen :)