Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gekke youtubefilmpjes  (gelezen 670 keer)

Gekke youtubefilmpjes
« Gepost op: 2014/06/27, 15:05:36 »
Ik zie dat steeds meer op Youtube,dat fimpjes geen filmpjes zijn maar een reeks foto's!Hebben jullie dit nou ook als je dit filmpje af speelt??? :o
https://www.youtube.com/watch?v=nucYBS4B0bc
Of ligt dit nou aan mijn pc c.q. Ubuntu?
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #1 Gepost op: 2014/06/27, 15:09:18 »
Als je van een slideshow een screencast maakt, dan heb je inderdaad dat effect. Heeft niets met je PC te maken, en alles met hoe het filmpje gemaakt is.

Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #2 Gepost op: 2014/06/27, 19:55:30 »
Ja,dat kan,maar ik kom dat steeds meer tegen,je ziet dan ook steeds dat cirkeltje draaien en hup weer een foto?Is dat om de omvang van het filmpje te verkleinen?Anders zou ik niet weten waarom men dat doet.
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #3 Gepost op: 2014/06/27, 20:10:53 »
Over welk cirkeltje heb je het? Wat later in de video die je aangeeft, volgt er "gewoon" videomateriaal. Misschien een zeer slechte internetverbinding, waardoor de video maar in horten en stoten doorkomt?

Offline Tom

  • Lid
Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #4 Gepost op: 2014/06/27, 20:52:08 »
Presentatie van deze stripping loopt vloeiend en perfect .  (xuby 14.04)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #5 Gepost op: 2014/06/28, 00:34:19 »
Over welk cirkeltje heb je het? Wat later in de video die je aangeeft, volgt er "gewoon" videomateriaal. Misschien een zeer slechte internetverbinding, waardoor de video maar in horten en stoten doorkomt?
Jullie zien dat draaiende cirkeltje niet steeds voor dat een nieuwe "foto" komt?

Ik heb het opnieuw bekeken en inderdaad,nou is het weer vloeiend!Terwijl de vorige keer toch de progressbar ook helemaal grijs was voor het rood,dus kan het toch niet aan een rottige verbinding liggen?
« Laatst bewerkt op: 2014/06/28, 00:37:32 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline Rutgerwlf

  • Lid
    • Rutger Wolf
Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #6 Gepost op: 2014/06/28, 23:02:53 »
Hoe ziet het er in verschillende browsers uit? Op mijn netbook willen youtubefilmpjes in chromium nog wel eens raar doen, in firefox is er meestal niets aan de hand.

Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #7 Gepost op: 2014/06/29, 11:19:43 »
Ik heb alleen maar Firefox,ik ziet het nut niet van meerdere browsers..
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline Tom

  • Lid
Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #8 Gepost op: 2014/06/29, 11:25:25 »
Ik heb alleen maar Firefox,ik ziet het nut niet van meerdere browsers..

Ook alleen FF ,zie er ook het nut niet van in ,daarbij zo blijf je aan de gang zeg !.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #9 Gepost op: 2014/07/01, 11:53:27 »
En toch blijf ik het gek vinden!Zo als je ziet op de schermafdruk,het bestand van de film is al helemaal gedownload,want de grijze streep geeft dat aan,en toch gaat die steeds met foto's i.p.v. een film.Dan kan het toch niet de verbinding zijn naar youtube die dat veroorzaakt?
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #10 Gepost op: 2014/07/01, 16:44:03 »
Misschien probleem met de grafische kaart. Wat als je een youtube filmpje download en daarna afspeelt met VLC of totem?

Re: Gekke youtubefilmpjes
« Reactie #11 Gepost op: 2014/07/01, 18:09:20 »
Nee,want later gaat het weer goed!Het ligt echt aan de tijd of zo.Daarom vind ik het ook zo raar dat het bestand wel helemaal gedownload is,en toch schokkend wordt weer gegeven..En hetzelfde filmpje op een ander tijdstip gaat weer goed...Zelfs als niet meteen het bestand is gedownload..
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.