Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: boinc  (gelezen 1482 keer)

Offline bandit

  • Lid
boinc
« Gepost op: 2006/10/20, 22:40:36 »
ik heb een vraagje over seti (boinc)

als ik op grafische weergave klik gebeurd er niets ,iemand een idee??

boinc
« Reactie #1 Gepost op: 2006/10/21, 17:09:47 »
Klopt, dit 'probleem' heb ik ook... waarom weet ik ook niet, maar ik vindt het niet storend... De pakketjes worden wel gewoon verwerkt.

Offline bandit

  • Lid
boinc
« Reactie #2 Gepost op: 2006/10/21, 17:30:59 »
ik vind het jammer,ik seti/boinc nu al een tijdje en kijk graag naar de grafische weergave om de vorderingen te zien,nu al helemaal omdat ik nu 99,9% op ubuntu zit.

Azalin

  • Gast
boinc
« Reactie #3 Gepost op: 2006/10/21, 19:36:40 »
Ik heb net Boinc geinstalleerd en rosetta toegevoegd... maar die knop met Bekijk grafische weergave is bij zelfs ghosted :-/ dus dat zal dan wel niet werken voor die task lijkt mij zo dan. Jammer, met United Devices was het altijd wel grappig om eens te kijken wat er nu eigenlijk allemaal berekend werd ... naja, het gaat natuurlijk om hulp bieden, maar af en toe eens zien waar je aan mee werkt is ook wel leuk :) Is dit overigens een Ubuntu/Linux gerelateerd probleem?

Offline bandit

  • Lid
boinc
« Reactie #4 Gepost op: 2006/10/21, 20:11:28 »
bij (win) werkte hij gewoon,dus ik denk dat er iets niet helemaal is zoals het hoort.

maar boinc zelf werkt perfect onder ubuntu (volgens mij nog sneller dan bij win),vandaar dat ik wou kijken hoe snel hij rekende.

leuk dat er mensen van boinc hier zijn.

boinc
« Reactie #5 Gepost op: 2006/10/21, 20:17:20 »
Ik heb net KBoincSpy ge

Azalin

  • Gast
boinc
« Reactie #6 Gepost op: 2006/10/21, 22:56:49 »
Citaat van: bandit
bij (win) werkte hij gewoon,dus ik denk dat er iets niet helemaal is zoals het hoort.

maar boinc zelf werkt perfect onder ubuntu (volgens mij nog sneller dan bij win),vandaar dat ik wou kijken hoe snel hij rekende.

leuk dat er mensen van boinc hier zijn.
Tja, mijn steentje bijdragen voor zover het een verschil uitmaakt... ik zou graag willen denken dat mede door mijn CPU tijd een medicijn voor een of andere ernstige kwaal (kanker, aids...) gevonden kan worden....

Roderik

  • Gast
boinc
« Reactie #7 Gepost op: 2007/10/30, 09:52:53 »
na een tijd folding@home te hebben gebruikt(op windows) heb ik vandaag maar eens boinc geinstalleerd om weer eens iets goeds te doen met mijn pc(tijd). Ik kreeg folding niet geinstalleerd, maar dit boinc blijkt gewoon hele simpele deb, pakketten te hebben waardoor het simpel te installeren is. :)