Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Poll

Ben je geïnteresseerd in mijn ideeën?

Ik ben geïnteresseerd in zowel cartoonafbeeldingen als schilderkunstige afbeeldingen.
0 (0%)
Ik ben geïnteresseerd in cartoonafbeeldingen.
0 (0%)
Ik ben geïnteresseerd in schilderkunstige afbeeldingen.
0 (0%)
Ik ben niet geïnteresseerd in cartoonafbeeldingen of schilderkunstige afbeeldingen.
0 (0%)
Ik sta neutraal tegenover het idee van cartoonafbeeldingen en schilderkunstige afbeeldingen.
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

Auteur Topic: Cartoon Game Maker (Mijn Idee)  (gelezen 2634 keer)

Offline Touca95

  • Lid
Cartoon Game Maker (Mijn Idee)
« Gepost op: 2020/11/02, 00:20:23 »
Ik heb dit vertaald van het Engels naar het Nederlands met behulp van DeepL en Google Translate. Ik vind DeepL een goede vertaaldienst. Ik post ook in een buitenlands forum, niet specifiek een Nederlands forum, want ik denk dat ik geïnteresseerd ben in het zien van de wereld.

Dit is iets wat ik niet begrijp van 3D grafische ontwerpers. Ze hebben het er altijd over om de graphics "realistischer" te maken, en dat lijkt in principe het enige waar ze geïnteresseerd in zijn. Je kunt nog steeds zien dat de graphics duidelijk computergegenereerd zijn, ongeacht hoeveel ray-tracings ze er naartoe gooien. Waarom besteden ze niet meer middelen aan het maken van computergraphics als tekeningen of schilderijen, als ze het er niet uit kunnen laten zien als een foto? Is het omdat tekenfilms alleen voor kinderen zijn? Maar schilderijen die je in een museum ziet, zijn toch voor volwassenen?

Zelfs in de NBA ziet het er in eerste instantie vrij fotografisch uit, maar als ik kijk, voelt er iets af aan de manier waarop de personages zich bewegen. Alles ziet eruit alsof het is gemaakt van siliconen in klooster 3D, en ik denk dat de hoeveelheid stilistische variatie in klooster 3D-graphics beperkt is in vergelijking met schilderijen of cartoons.

Nou, de Iron Giant heeft een 3D-gigant met zijn lijnen licht wiebelend om hem er met de hand getekend uit te laten zien. Guilty Gear doet ook een onvolmaakte poging om Japanse animatie in 3D na te bootsen. Dit zijn echter zeldzame voorbeelden.

Ik ben me bewust van cel-shaded graphics, maar die zijn over het algemeen heel gemakkelijk te onderscheiden van de handgetekende animatie.

De Iron Giant is van 1999, maar grafische programmeurs in games zijn hier al decennia lang niet meer in geïnteresseerd. Ik kan hier geen reden voor bedenken.

Mijn idee voor 3D-graphics is om met behulp van beziercurves vloeiende 3D-modellen te maken, die vervolgens op een wat wiebelige manier voor een handgetekende verschijning zorgen. Je zou ook SVG-filter-effecten kunnen gebruiken voor dingen als texturen met een onbeperkte resolutie, of het renderen van de afbeeldingen met een speciale kunststijl.

Ik heb geen ervaring met programmeren, en ik vind het overweldigend om te beginnen met leren, vooral zonder dat iemand me begeleidt. Ik weet dat er programma's zijn om spellen te maken zonder codering, maar ik kan geen gewone 3D-graphics of RPG's accepteren waarbij je gewoon in vier richtingen beweegt, ik wil 3D-graphics die er met de hand getekend uitzien. Dus ik heb de naam "Cartoon Game Maker" bedacht. Ik doe een peiling om te zien of ik populaire steun kan krijgen.

Misschien is mijn idee niet realistisch, maar ik fantaseer vaak over een goedkope spelconsole met een electrowetting display, een display dat de helderste kleuren kan weergeven door Stuart Semple en een speciale controller die kan worden gespeeld door geamputeerden. Het heeft "Smell-O-Vision", zodat dove mensen kunnen genieten van het spel met twee zintuigen, zicht en geur. (Ik denk echt dat als je dove films met geur op de markt brengt, het een hit zou zijn bij doven).

Als mijn idee van deze console uitkomt, is wat ik denk dat het geval zou moeten zijn een methode voor gebruikers om elk spel dat ze willen te kunnen publiceren, net als hoe je elke videoschijf die je wilt kunt publiceren op een speler, en de mogelijkheid om aangepaste controllers te maken voor aangepaste gameplay. Dat is hoe het zou moeten zijn in een gamingdemocratie.

Ik wil tenminste een spottende handgetekende of schilderkunstige stijl als een filter op, zeg maar, Eenheid.

Deze pagina's kunnen interessant zijn.
https://dcgi.fel.cvut.cz/home/sykorad/

http://www.graphicalweb.net/2003/papers/UsingSVGFor2DContentInMobile3DGames/

https://en.wikipedia.org/wiki/.kkrieger