Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Nautilus loopt constant vast op dezelfde folder!??  (gelezen 619 keer)

AFU-Ra

  • Gast
Hé allemaal ik heb al lange tijd een probleem met nautilus en ik heb er niks over kunnen vinden op google.. dus ik probeer het ff hier.

Elke keer als ik mijn folder open waar ik mijn video bestanden (gem. iets meer dan 1gb/p bestand) in bewaar, loopt nautilus vast en moet ik nautilus geforceerd afsluiten.
Zoals je kunt begrijpen, errug irritant. Het rare is het gebeurt nooit op een andere folder.

Ik heb verder geen enkel idee hoe dit kan, heeft iemand hier meer ervaring mee?
Weet iem een oplossing?
Alle hulp is welkom.

Groetjes
« Laatst bewerkt op: 2009/04/02, 22:15:04 door A.F. Ünver »

Re: Nautilus loopt constant vast op dezelfde folder!??
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/02, 22:01:31 »
Dat is waarschijnlijk omdat nautilus wil proberen om van elk bestandje een voorbeeld te geven. Je kunt dat ergens uitschakelen. Ik zal het eens opzoeken.

Edit: heb het al:

Locaties - Persoonlijke map

werkbalk Nautilus: Bewerken - Voorkeuren - Voorbeeld

Geluidsbestanden: Fragment van geluidsbestanden spelen: nooit

Met dank aan Pjotr
« Laatst bewerkt op: 2009/04/02, 22:06:22 door Prosper »
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

AFU-Ra

  • Gast
Re: Nautilus loopt constant vast op dezelfde folder!??
« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/02, 22:11:12 »
Ja je heb gelijk.. heb het net uitgeschakelt en nautilus loopt nog niet vast.. (>bewerken>voorkeuren>voorbeeld) wel jammer dat ik geen voorbeeldjes meer heb maarja werkt aan de andere kant weer wat sneller. thanx

AFU-Ra

  • Gast
Re: Nautilus loopt constant vast op dezelfde folder!??
« Reactie #3 Gepost op: 2009/04/02, 22:13:53 »
heb miniatuur afbeeldingen ook uitgeschakelt is dat ook nodig of is geluidsbestanden voldoende? Ik zal wel ff uitproberen.. iig hartelijk bedankt.