Interactief > Algemeen

Nieuwe gebruiker ubuntu

(1/2) > >>

Willem66:
Sorry voor de vele vragen van mij op het forum,maar het is voor mij een nieuw besturingssysteem

pederoco:
Tja, als iets niet echt duidelijk is gewoon het forum doorzoeken en als dat niets oplevert, vragen.

Paul Matthijsse:

--- Citaat van: Willem66 op 2020/06/21, 12:51:52 ---Sorry voor de vele vragen van mij op het forum,maar het is voor mij een nieuw besturingssysteem
--- Einde van citaat ---
Hallo, excuseer je niet, dit forum is er precies voor om hulp te bieden, aan beginners en oude rotten en iedereen. Welkom!

Ron:

--- Citaat van: Willem66 op 2020/06/21, 12:51:52 ---Sorry voor de vele vragen van mij op het forum,maar het is voor mij een nieuw besturingssysteem

--- Einde van citaat ---
Troost je, we zijn (bijna?) allemaal opgegroeid met een ander besturingssysteem.
We hebben het allemaal moeten leren, en dat kost tijd en je stoot soms je hoofd.
Dit forum is er juist om vragen te beantwoorden en hulp te bieden.

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel :lol:

Wim Janssen:
Ik hoop dat je met veel plezier met Ubuntu gaat werken. Gelukkig is er enorm veel op internet te vinden dus als je interesse er is kom je ver.

Na jaren als 'gewoon gebruiker' ben ik de laatste weken bezig geweest met scripts, en daarom ook commando's,  om mijn laatste beetje afhankelijkheid van Windows (mapsource) op te ruimen. Ik was best verbaasd over hoeveel je kunt vinden over van alles en nog wat betreffende Linux en Ubuntu.

Succes!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie