Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Vacature webteammedewerker  (gelezen 1722 keer)

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
[Opgelost] Vacature webteammedewerker
« Gepost op: 2011/08/27, 12:30:20 »
Wat doe je als webteammedewerker?

Je beheert samen met de rest van het team het prikbord en de planet. Het beheren van het prikbord komt neer op geschikte stukjes van leden online zetten en de 'Ubuntero van de maand'-rubriek bijhouden. Het beheren van de planet kom neer op blogs van personen die toegevoegd willen worden doorgeven aan het serverteam. Mogelijk komen in de toekomst ook nog andere delen van de website onder je beheer. Communiceren met de andere medewerkers doe je via een mailing list en/of IRC.

Interesse?
Stuur voor maandag 12 september 12:00 CEST een mailtje naar commandoline at ubuntu-nl punt org.

EDIT: deadline verlengd
« Laatst bewerkt op: 2011/09/12, 19:25:59 door leoquant »

Re: Vacature webteammedewerker
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/27, 21:48:38 »
Jammer dat dit zo loopt nu. Ik had al eerder aangegeven bij het prikbord-team te willen, Double12 regelde dit met SWAT, maar SWAT liet niks van zich horen, ondanks dat Double12 hem bleef pushen. Vind het dus jammer dat in plaats daarvan jullie nu een nieuw iemand zoeken. Ben daar wel teleurgesteld in eigenlijk :(

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
Re: Vacature webteammedewerker
« Reactie #2 Gepost op: 2011/08/27, 22:04:24 »
Jammer dat dit zo loopt nu. Ik had al eerder aangegeven bij het prikbord-team te willen, Double12 regelde dit met SWAT, maar SWAT liet niks van zich horen, ondanks dat Double12 hem bleef pushen. Vind het dus jammer dat in plaats daarvan jullie nu een nieuw iemand zoeken. Ben daar wel teleurgesteld in eigenlijk :(
Double12 wees me net via IRC op je post. Hij is een tijdje geleden steeds minder betrokken bij Ubuntu NL geraakt, waardoor het webteam een tijdje inactief is geweest. De gemeenschapsraad heeft het daarna weer heropgestart, maar daardoor is deze afspraak niet overgekomen. Ik kan de sollicitatieprocedure nu niet meer stopzetten, maar hoop wel dat ik een mailtje van je krijg!

Re: Vacature webteammedewerker
« Reactie #3 Gepost op: 2011/08/28, 11:34:15 »
Ow, wist niet dat het zo gelopen was. Excuus, ik dacht dat die afspraak gewoon door was gekomen, maar kennelijk niet. Ik zal je 1 dezer dagen een mailtje sturen ;)

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
Re: Vacature webteammedewerker
« Reactie #4 Gepost op: 2011/09/10, 15:36:52 »
Eigenlijk had deze vacature vandaag om 12:00 moeten aflopen. Omdat ik tot nu toe echter nog geen reactie heb ontvangen en vergeten ben om van te voren een herinneringspost hier te plaatsen, heb ik die verlengd tot maandag 12 september 12:00 CEST. Hierbij dus: laatste kans!

Re: Vacature webteammedewerker
« Reactie #5 Gepost op: 2011/09/10, 15:54:40 »
Merci, merci, merci!!! Was vergeten mijn sollicitatie in te sturen, dus merci voor het verlengen. Bij deze heb je mail ;)

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
Re: Vacature webteammedewerker
« Reactie #6 Gepost op: 2011/09/12, 17:56:46 »
De deadline is vandaag definitief verstreken. Heimen Stoffels (Vistaus) en René Remmelzwaal zijn toegevoegd aan het team.

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Vacature webteammedewerker
« Reactie #7 Gepost op: 2011/09/12, 18:41:42 »
Proficiat Heimen en René. Ik heb er alle vertrouwen in dat met jullie inzet, de wat verouderde content op website weer een een nieuwe update krijgt.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Vacature webteammedewerker
« Reactie #8 Gepost op: 2011/09/12, 18:43:03 »
Proficiat Heimen en René. Ik heb er alle vertrouwen in dat met jullie inzet, de wat verouderde content op website weer een een nieuwe update krijgt.

zo ist, en welkom bij de club!
De vacature is nu dus gesloten. :)
« Laatst bewerkt op: 2011/09/12, 19:24:27 door leoquant »