Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: pidgin account OPGELOST  (gelezen 1175 keer)

Offline pierrep

  • Lid
pidgin account OPGELOST
« Gepost op: 2010/02/27, 21:50:17 »
OS Ubuntu 9.10

Ik kan geen account aanmaken met pidgin AIM. Krijg meldingen als:uitgeschakeld verkeerd wachtwoord of uitgeschakeld reden onbekend.Waarschijnlijk heb ik ergens iets verklungeld .Gezocht naar handleidingen of info maar niets gevonden.

Vraag:Hoe kan ik de corrupte accounts verwijderen en een nieuwe account op de juiste manier instellen?



« Laatst bewerkt op: 2010/03/01, 16:39:48 door pierrep »

Offline Tom

  • Lid
Re: pidgin account
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/27, 22:24:53 »
Locaties - Persoonlijke map - beeld - toon verborgen bestanden - Mapje Purple -rechtsklik en in de vuilbak.
Als U nu Pidgin opstart maakt hij automatische een nieuwe map en u kunt rustig een nieuw account maken.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline pierrep

  • Lid
Re: pidgin account
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/28, 00:21:19 »
Heb mapje verwijderd en nieuw account gemaakt,maar krijg weer melding:verkeerd wachtwoord.Moet ik een account maken met een andere gebruikersnaam? Ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb gebruikt.

Offline Dave

  • Lid
Re: pidgin account
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/28, 08:36:07 »
wat voor account gebruik je, als het er 1 met webmail is zoals Gmail kun je eens online inloggen.
Weet je tenminste zeker of het wachtwoord goed is.

Re: pidgin account
« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/28, 09:50:58 »
Aanmaken? met Pidgin kan je geen accounts aanmaken, je kunt met Pidgin op je AIM-account *inloggen*. Surf naar de website van AIM en maak daar een account aan. Vervolgens kun je met Pidgin inloggen.

Offline pierrep

  • Lid
Re: pidgin account
« Reactie #5 Gepost op: 2010/03/01, 16:37:18 »
Probleem opgelost.Ik had geen juist begrip van wat Pidgin eigenlijk is en wat het doet.
Hartelijk dank voor de hulp.