Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Persoonlijke bestanden terugzetten  (gelezen 4086 keer)

Offline Coupe900s

  • Lid
Persoonlijke bestanden terugzetten
« Gepost op: 2014/09/01, 17:45:26 »
Beste Ubunters, een vraag van een noob, ik schaam me er voor maar ik kan nergens vinden HOE ik de map met persoonlijke bestanden, die ik in 12.04 heb gebackupped, net voordat ik naar 14.04 overging, weer terug kan krijgen in 14.04. Ik wil bijvoorbeeld na de overgang al mijn fotoś terug hebben in het nieuwe systeem.
Dus hoe krijg ik de inhoud van mijn back-up weer terug?
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #1 Gepost op: 2014/09/01, 18:02:46 »
Hoe heb je je back-up gemaakt en waar opgeslagen?

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #2 Gepost op: 2014/09/01, 18:12:40 »
Erik,
dank voor je reactie: Ik heb mijn backup gemaakt via de backupfunctie in systeembeheer. En inmiddels heb ik op een Engelstalig Ubuntuforum een handleiding gevonden, en lijkt het systeem aan het backuppen. Ik moet dat blijkbaar afwachten tot alles teruggezet is, voordat ik kan zien of het geslaagd is. Dit terugzetten lukte me nu ook met het systeembeheer Backupprogrammatje, omdat ik na een aantal pogingen begreep dat ik de naam van de map waarin mijn backup staat,helemaal goed in  de opdrachtbalk moet typen...
Als het lukt, dan is daarmee Ubuntu weer een heleboel punten in mijn achting gestegen!
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #3 Gepost op: 2014/09/01, 18:22:17 »
Ah..... hij blijft om de zoveel minuten vragen om mijn versleutelingswachtwoord. Wat is dat? Is hij dan wel bezig met terugzetten (want na het invoeren van mijn systeemwachtwoord gaat hij vrolijk verder met voorbereiden)  of heb ik een ander wachtwoord gekregen (waar ik me niet van bewust ben) ?
 Net vóór ik de nieuwe 14.04 installeerde heb ik met DejaDup uit het systeembeheer een back-up gemaakt op een externe harde schijf. Deze back-up was dus van mijn Persoonlijke map op 12.04. Deze bestanden probeer ik nu met DejaDup terug te zetten. Maar met het herstelprogramma uit systeembeheer blijft hij om de paar minuten naar mijn versleutelingswachtwoord vragen. Ook met de rechtermuisknop herstellen van de mappen naar vorige versie vraagt het systeem om de paar minuten naar mijn wachtwoord....
Is dit een bug? Daar lees ik nu wel over op diverse Engelstalige fora......
« Laatst bewerkt op: 2014/09/01, 20:12:38 door Coupe900s »
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #4 Gepost op: 2014/09/01, 22:05:44 »
Hallo, ik weet niet hoe je die backup hebt gemaakt, beter gezegd of die versleuteld is of zoiets, maar ga om te beginnen met een bestandsbeheerder naar je externe schijf waar die backup op staat en kijk of je daar bestanden kunt openen (dubbelklik op een foto bv.). Is dat het geval, dat kun je waarschijnlijk die bestanden handmatig terugzetten naar waar je ze hebben wilt. Is dat niet het geval, dan moeten we wat anders verzinnen. In principe - als je eerdere backup geslaagd was - is er geen enkele datum verloren -- enkelvoud van data!  :laugh:

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #5 Gepost op: 2014/09/02, 07:53:12 »
Met eigen interne back-up tool van Ubuntu en DejaDup heb ik zelf helaas geen ervaaring. Sinds Ubuntu 10.04 wordt er bij mij elke dag een back-up gemaakt met het programma "Back in time".

Zoals Paul aangeeft kan je kijken op de locatie waar de back-up staat opgeslagen.
Is dat een 1 op 1 kopie, dan kan je alles ook handmatig terug zetten.

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #6 Gepost op: 2014/09/05, 14:25:07 »
Sorry, Erik, was een paar dagen niet op dit systeem:
Nee, ik kan geen enkel van de bestanden in de back-up terugzetten. Niet handmatig, niet stuk voor stuk, niet met de rechtermuisknop, en niet met DejaDup. Eigenlijk is dit een enorme set-back voor me, want nu ben ik alle fotoś en dergelijke kwijt, die ik juist dacht te backuppen met het makkelijke Ubuntu systeem voor backups.

ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #7 Gepost op: 2014/09/05, 21:34:50 »
Hallo, wacht even, het is op voorhand niet gezegd dat alles definitief weg is. Vertel eerst eens waar die backup staat op je systeem (partitie, schijf...), om hoeveel data het gaat, in GB, wat de naam van de backup-map is, of is het een enkel backup-bestand, dat kan ook, en als je die of dat opent, welke bestanden je dan te zien krijgt... Backups zijn pas echt weg als ze *echt* weg zijn - en niet eerder! Houd hoop!

Edit. Ik zie net dat de onderliggende 'engine' van DejaDup het programma duplicity is. Dat maakt, als ik het na eerste lezing goed begrijp, met gnupg *versleutelde* tar-bestanden aan. Als dat inderdaad zo is, heb je misschien een probleem.

Een goede raad voor nu of later en voor jou of voor wie dit leest. Van je hele lang-zal-ze-leven never & nooit niet backups versleutelen. Ook geen harde schijven of partities enzo. Moet je alleen maar doen met bestanden die niet belangrijk zijn, nooit met andere. Tenzij je van rotzoot houdt. Murphy is overal...

Ik raad altijd rsync aan. Meer heb je niet nodig.
« Laatst bewerkt op: 2014/09/05, 22:11:24 door Paul Matthijsse »

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #8 Gepost op: 2014/09/09, 08:11:16 »
Ik heb intussen wat zitten proberen en idd zijn de bestanden niet direct benaderbaar.
Voor de volgende keer adviseer ik om belangrijke bestanden gewoon 1 op 1 te kopiëren naar een externe harde schijf.

Zolang je de back-up bestanden nog niet weg gooit hoeven de foto's niet verloren te zijn.
Een uitgebreide test met grote hoeveelheden bestanden en verschillende Ubuntu versies heb ik nog niet gedaan. Daar heb ik wat meer tijd voor vrij te maken.

Ik heb wel al gemerkt dat een back-up met en zonder encryptie mogelijk is. Wat heb je gedaan toen je de back-up maakte?
Encryptie gaf bij mij geen problemen, maar het was maar een kleine hoeveelheid data.

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #9 Gepost op: 2014/09/09, 15:26:40 »
Dank voor het uitzoeken Erik! Ben ik blij dat het niet aan mij ligt.
Hoeveel gegevens? Ik denk ongeveer aan een 110 Gb. En ik ben me er niet van bewust dat ik encryptie heb aangezet. Noch een wachtwoord, en áls ik al een ww heb gegeven dan weet ik dat 110% zeker dat ik dat nog weet.
Ik kan op de externe schijf de map waarin de BU staat openen via systeembeheer en zie dan allemaal mapjes staan met onverklaarbare namen. Daarvan zal ik komend weekeinde proberen één enkele te openen met DejaDup. Mocht dat niet lukken dan bewaar ik deze externe schijf maar, wellicht dat er ooit iemand in de Ubuntu ontwikkelclub achter komt dat een met het veel gepropageerde DejaDup gemaakte BU (mijn perceptie) niet meer te gebruiken is voor het herstellen van een vorige situatie. Ik begrijp van anderstalige fora dat er meer mensen met dit probleem kampen. Jammer, misschien zie ik het verkeerd maar dat ervaar ik als een omissie in het systeem. Geen bug maar een regelrechte omissie.

En ja, ik heb dus de hard way geleerd dat zoals jij ook al aangeeft, bij het overstappen naar een nieuwe release een BACK UP draaien om daarmee je oude bestanden terug te kunnen zetten, NIET WERKT!
Dus ga ik in de toekomst de bestanden uit mijn persoonlijke map ALTIJD GEWOON KOPIEREN.
Daarnaast ga ik kijken wat ik op mijn andere systeem heb staan, wellicht dat er nog een oude externe HDD is waarop (een deel van) mijn foto's en andere bestanden, scan's etc, terug te vinden is. Dat systeem draait onder Apple's OS.

Blijft dat ik je dankbaar ben voor de constructieve wijze waarop je geprobeerd hebt om één en ander voor me te regelen. Mocht je nog een EUREKAervaring hebben, dan hoor ik dat alsnog graag.
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #10 Gepost op: 2014/09/09, 21:36:29 »
Ik kan op de externe schijf de map waarin de BU staat openen via systeembeheer en zie dan allemaal mapjes staan met onverklaarbare namen.
Hallo, als je wilt kun je mij een van de mapjes met die rare namen opsturen (een kleintje), dan wil ik er wel eens naar kijken met oa. photorec/testdisk, misschien dat dat wat oplevert. Adres = paulpuntmatthijsse at wanadoo punt fr - de 2 punten veranderen in ... echte hardcorepunten dus! ;-)

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #11 Gepost op: 2014/09/10, 17:19:53 »
Paul, ik heb je een e-mail gestuurd. Alle bestanden in die map zijn 52,5 mb groot en ik kan max 40 MB per email versturen....
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #12 Gepost op: 2014/09/10, 17:55:45 »
Fijn, dank je wel, femke! Dat ga ik dit weekeinde doen, ik kom er wss niet echt meer aan toe nu.
Eigenlijk dom van mij... Ik had dat van wetransfer al eens van mijn zoon gekregen, die is handiger in dit soort dingen...
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #13 Gepost op: 2014/09/11, 08:54:41 »
Als het goed is heeft Paul zojuist een bericht met inhoud ontvangen via wetransfer.com
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #14 Gepost op: 2014/09/11, 15:16:57 »
Hallo, ja je bestand is ontvangen, gedecodeerd, uitgepakt en via een terminaltoverspreuk heb ik een twintigtal foto's handmatig weten te herstellen.

Om een script te maken dat dit herstelproces volledig voor je automatiseert, heb ik de hulp nodig van een van de script-ridders op dit forum.

Situatie is als volgt. De OP heeft me een bestand gestuurd met de volgende naam: duplicity-full.20140820T210216Z.vol11.difftar.gpg

Dan doe ik
gpg duplicity-full.20140820T210216Z.vol11.difftar.gpgdat vraagt om een wachtwoord dat de OP me gaf, bestand wordt vervolgens uitgepakt naar een met de extensie diftarr.
Vervolgens doe ik tar xvf duplicity-full.20140820T210216Z.vol11.difftar.
Hiermee wordt een map multivol_snapshot aangemaakt, dat de volgende submappen heeft:
home/herbert/Afbeeldingen/IMAG0100.jpg + IMAG0101.jpg + IMAG0102.jpg etc.
Let op dat die IMAG-dingen mappen zijn, geen jpg's.

Die mappen hebben elk weer een stel bestanden in zich, die simpelweg 1, 2, 3 etc. heten. Dat zijn delen van foto's die moeten worden samengevoegd.
Op deze site
http://sashikasuren.blogspot.fr/2013/01/duplicity-backup-restore-process.html
kwam ik het volgende commando tegen
find multivol_snapshot/ -type f -printf '%h\0' | \
  sort -uz | \
  xargs -0 -n 1 sh -c 'cd "$1" ; cat $(ls | sort -n) > content' spacer

Dit maakt in elke folder een bestand content aan; als ik dit hernoem naar content.jpg, wordt deze gewoon geopend.

Drie vragen hierover, om het Herbert zo makkelijk mogelijk te maken.
1. Weet iemand hoe de naam 'content' hierboven is te veranderen in de naam van de map? Dus ipv. content direct IMAG0100.jpg.
2. Hoe kun je deze jpg's in al die submapjes in één keer naar een nieuwe doelmap kopiëren?
3. Herbert heeft 110G aan te herstellen data in de aanbieding, allemaal verspreid over bestanden 'met rare namen'. Weet iemand hoe dat hele archief in één keer / met één opdracht is te herstellen?
« Laatst bewerkt op: 2014/09/11, 15:19:08 door Paul Matthijsse »

Offline Moob

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #15 Gepost op: 2014/09/11, 15:32:57 »
Kan je niet duplicity --restore gebruiken ?

Deze link kwam ik ook nog tegen, https://wiki.gnome.org/Apps/DejaDup/Help/Restore/WorstCase

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #16 Gepost op: 2014/09/11, 15:45:02 »
duplicity --restore krijg ik niet aan de gang, maar die link van je helpt wel. Zo te zien zijn alle foto's in een keer naar een mapje gekopieerd, dus mijn vragen 1. en 2. komen te vervallen!

Offline Moob

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #17 Gepost op: 2014/09/11, 16:22:25 »
Mooi, daar zal Coupe900s blij mee zijn :)

Helpt de --multifile optie niet om alles in ene keer terug te zetten ? Moet er natuurlijk wel 110GB aan vrijruimte aanwezig zijn ;)

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #18 Gepost op: 2014/09/11, 17:22:18 »
Ik volg jullie met spanning. De Link naar het duplicity gedeelte heb ik vluchtig bekeken, en dat vergt voor mij nogal wat nadere studie.  Ik ben nog blijven steken in de makedir en cd\ periode wat betreft programmeren...
Dus ik doe voorlopig nog ff nix totdat ik van jullie het groene sein krijg. Niet dat ik niet wil, maar ik durf niet...
Ik kan nu nog niet eens afleiden of wat hier tot nu staat al een oplossing is!
Gelukkig ben ik met Paul ook via e-mail intensief in contact en kan/wil hij me coachen, heb ik gemerkt.
Super!
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #19 Gepost op: 2014/09/11, 17:27:17 »
2. Hoe kun je deze jpg's in al die submapjes in één keer naar een nieuwe doelmap kopiëren?
Even mezelf antwoorden:
$ cd naar hoofdmap met al die submaps, dan
find . -type f -name "*.jpg" -exec cp {} ~/tmp \;

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #20 Gepost op: 2014/09/14, 09:26:14 »
Voor de OP en voor eventuele soortgelijke problemen later, het herstellen van DejaDup/duplicity-bestanden gaat als volgt.

1. Maak mapje en submap aan, bv. duplicity en duplicity/restore
2. Kopieer alle bestanden die beginnen met duplicity en eindigen op .gpg naar de map duplicity
3. Open een terminalvenster en ga/cd naar duplicity
4. Alles in één keer ontsleutelen (vraagt om wachtwoord):
gpg --passphrase-fd 0 --decrypt-files *.gpg5. for t in duplicity-*.*.*.difftar; do tar xf $t; done6. find multivol_snapshot/ -type f -printf '%h\0' | \
  sort -uz | \
  xargs -0 -n 1 sh -c 'cd "$1" ; cat $(ls | sort -n) > content' spacer
7. cd multivol_snapshot/home/<user>/Afbeeldingen8. Spaties uit bestandsnamen verwijderen: find -depth -name "* *" -type d | rename 's/ //g'9. Maak bestandje aan en kopieer onderstaande code daarin, bewaar bijvoorbeeld als namechange.sh:
#!/bin/bash
    for i in *;do
    cd $i
    mv content $i
    cd ..
    done
en maak het uitvoerbaar:
chmod +x namechange.sh10. Kopieer dit bestand naar eerder genoemde map Afbeeldingen en doe:
11. ./namechange.sh12. Gerestaureerde bestanden terugzetten naar submap restore:
find . -type f -name "*.jpg" -exec cp {} ~/duplicity/restore \;Dit gaat om jpg's, voor odt's, mp3's etc moet je bovenstaande "jpg" wijzigen in odt/mp3/etc.
13. Herhaal stap 10 voor de andere mappen die je ziet in multivol_snapshot/home/<user>, waarschijnlijk met namen als Muziek, Documenten etc.
14. Voortaan incrementele 1-op-1 kopieën/backups maken met rsync, is een standaard Linux-progje dat alles doet wat je wilt.

« Laatst bewerkt op: 2014/09/14, 09:34:25 door Paul Matthijsse »

Offline jan11000

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #21 Gepost op: 2014/09/14, 09:53:56 »
Tips voor de toekomst,

Een backup is pas goed als je hem terug gezet hebt. Dan weetje pas of het werkt.

Een kopieer actie is nooit een backup, want je weet niet of je file aan is gekomen, dus je weet niet of je source en destination hetzelfde is.

Bij een backup hoort een verify of de source en destination hetzelfde zijn.(en ja dit duurt zeer lang).
Hardware en software kunnen files beschadigen, en je weet een backup gebruik je nooit, en als je toch gebruikt, dan merk je, het werkt opeens niet.

Gebruik rsync of echte backup software, en doe een verify zodat je zeker weet dat je backup werkt.
Natuurlijk je backup software goed leren, en leren hoe deze werkt, dus of je er nog aan komt zonder originele software.
Je hebt ook software die versies van files bij houd, is misschien ook handig, dan kunje terug in tijd springen.

En natuurlijk 3 kopien, 2 thuis en 1 ergens anders.

Let op met nassen, of backups die online zijn(automatisch backuppen is goed want mensen hebben het te druk), er is een virus die encryptie op alle files zet, en dan is je backup ook weg.
Dus ook een offline backup is aan te raden.

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #22 Gepost op: 2014/09/30, 16:37:59 »
Beste lezers,
het belang van een recente kopie is me meer dan duidelijk geworden op een tamelijk brute wijze  :(
dus als een en ander hersteld is ga ik daar strak mee werken.
Voor het herstel heb ik de eerste regel van Paul's handleiding ingevoerd in de terminal, maar ik doe wat fout, want krijg n iet het juiste resultaat. Ik heb Paul in een PB mijn resultaat gestuurd, om reden van privacy plaats ik dat hier niet.
Mocht er een fout mijnerzijds gemaakt zijn dan kom ik daar na Paul's reactie ff op terug, mocht er toch een onduidelijkheid in de terminalinstructies zitten dan kan ik daar hier weer op terug komen.
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Offline Coupe900s

  • Lid
Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #23 Gepost op: 2014/10/03, 11:13:06 »
Inmiddels is de eerste reddingspoging van 200 gpg bestandjes geslaagd: rond de 65% van de bestanden zijn gered. Dus de vraag is opgelost. Met dank voor ieders waardevolle bijdragen!
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Re: Persoonlijke bestanden terugzetten
« Reactie #24 Gepost op: 2014/10/03, 13:44:38 »
Slechts 65% van de 200? Da's magertjes, ik had op veel meer gerekend...