Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: flash niet te vinden voor Facebook  (gelezen 284 keer)

Offline Dutch Boy

  • Lid
flash niet te vinden voor Facebook
« Gepost op: 2015/09/30, 10:57:10 »
hoi

ik kreeg eergisteren een update voor Firefox en als ik nu naar facebook ga doen de spelletjes niet meer omdat flash nie tgevonden kon worden. nu heb ik dit geinstalleerd: http://www.webupd8.org/2015/04/fresh-player-plugin-024-released-with.html en nu ook vindfacebook flash niet. ik krijg een melding dat een pad niet gevonden kan worden voor die fresh player flash: libfreshwrapper-pepperflash.so

hoe kan ik dit oplossen?

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: flash niet te vinden voor Facebook
« Reactie #1 Gepost op: 2015/09/30, 11:15:18 »
Gebruik Google Chrome voor je spelletjes.  =D

Offline Dutch Boy

  • Lid
Re: flash niet te vinden voor Facebook
« Reactie #2 Gepost op: 2015/09/30, 13:34:59 »
Gebruik Google Chrome voor je spelletjes.  =D
nou das niet echt een antwoord op mijn vraag of vind jij van wel. en ik wil google chrome niet eens gebruiken hoor alleen maar negatieve dingen over priovacy enzo. ik wil firefox gebruiken. dus heb ik liever een anwoord met een oplossing of reageer dan niet.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: flash niet te vinden voor Facebook
« Reactie #3 Gepost op: 2015/09/30, 14:09:44 »
Gebruik Google Chrome voor je spelletjes.  =D
nou das niet echt een antwoord op mijn vraag of vind jij van wel. en ik wil google chrome niet eens gebruiken hoor alleen maar negatieve dingen over priovacy enzo. ik wil firefox gebruiken. dus heb ik liever een anwoord met een oplossing of reageer dan niet.
Zucht.... Voor de zoveelste keer, oude vriend: het gaat er bepaald niet alleen om, wat *jij* van mijn advies vindt.

Dit is een openbaar forum, en er lezen dus anderen mee. Die misschien wel degelijk geholpen zijn met mijn advies.
« Laatst bewerkt op: 2015/09/30, 14:20:44 door Pjotr »

Offline Dutch Boy

  • Lid
Re: flash niet te vinden voor Facebook
« Reactie #4 Gepost op: 2015/09/30, 14:43:06 »
Zucht.... Voor de zoveelste keer, oude vriend: het gaat er bepaald niet alleen om, wat *jij* van mijn advies vindt.

Dit is een openbaar forum, en er lezen dus anderen mee. Die misschien wel degelijk geholpen zijn met mijn advies.
is er niet zoeits van een negeer knop op dit forum? ik vind die pjotr nu wel erg lastig wordne met mijn ouwe vriend geneuzel.  en melden met die meldknop werkt ook niet merk ik want anders was ie wel gestopt met dat oude vriend fgezeur. 

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: flash niet te vinden voor Facebook
« Reactie #5 Gepost op: 2015/09/30, 16:58:06 »
Dit gaat even dicht voor overleg.

Overigens geldt voor jullie beiden dat er gewoon een meldknop is, zelf ingrijpen en op de man spelen is helemaal nergens voor nodig.