Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opnieuw item Google Maps dat niet meer lekker werkt.  (gelezen 318 keer)

Opnieuw item Google Maps dat niet meer lekker werkt.
« Gepost op: 2020/09/10, 13:30:56 »
Hoi Allemaal! Ik blijf problemen hebben met Google Maps. Geen idee wat er gaande is. Als ik start dan start Maps in 3d en kan ik wel brood gaan bakken voor alles is geladen. De streetview duurt ook net zo lang en bij elke kleine beweging van de muis begint het eindeloos laden weer van voren af aan. Duurt eeuwen. Alleen als ik de geforceerde 2d-versie ( dus niet de 2d keuzeknop) gebruik is alles wel lekker snel geladen. Ook de streetview. Alleen als ik de foto's wil zien is het weer eindeloos laden. Ga ik terug naar 3d dan zijn die foto's wel ineens weer snel maar dus de rest weer niet. Sinds kort krijg ik om de keer dat ik Maps gebruik ook weer zo', verschrikkelijk irritante dwang-pop-up waarin JE ZÙLT de cookies moeten accepteren. Waar je dan precies mee akkoord gaat mag de lieve Heer weten. Of na eeuwen van studie. Zo niet akkoord,dan geen gebruik!!Inmiddels zag ik ook het bijgaande berichtje op internet. Zou het daar nee te maken hebben?? Al het andere gebruik op mijn pc gaat probleemloos.Inclusief Youtube enz. Hoop dat iemand wat meer kan vertellen! Alvast dank

Groet,
Goese Duikertje

Re: Opnieuw item Google Maps dat niet meer lekker werkt.
« Reactie #1 Gepost op: 2020/09/14, 16:18:54 »
Even weer een up-date. Zag geen reacties zover dus ik zal wel de enige zijn met die google-maps problemen...? Er was en is nog steeds nauwelijks meer met maps te werken.Zo traag als dikke....! Elke keer dat ik start krijg je weer diezelfde cookies-ellende met gedwongen te worden te slikken, zo niet dan geen gebruik........! En ik ga dus echt niet elke keer alle bijbehorende juridisch teksten doornemen die zij elke keer dat ik klik weer van iets nieuws hebben kunnen voorzien. Maar ook dat steeds in 2d of in 3d het wel of niet enigzins laten werken,.................ik wordt er helemaal gek van!!!!!!!!!! Niets geen probleem tot enkele weken gelden. Nu is er gewoon niet meer mee te werken. En alle andere, ook zware programma's,  werken prima op mijn PC. Allen Maps is dus eend oorn in het oog geworden.

Gelukkig nu een voorlopig redelijk goed alternatief gevonden: Bing Kaarten. Kan best wel weer ergens een dochter zijn van google maar a la. Als een warm mes door hete boter. En praktisch alle functies zoals bij Maps. Mogelijk is streetview nog niet aanwezig maar godezijdank kan ik weer lekker ongestoord mappen. Google..............ga lekker fluiten aub! Google Maps is voor mij volledig afgebrand!