Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: iPhone 3.2.1 Tethering met Ubuntu  (gelezen 863 keer)

Maarten Otto

  • Gast
iPhone 3.2.1 Tethering met Ubuntu
« Gepost op: 2009/12/08, 10:37:33 »
Beste,

Ik gebruik Ubuntu Netbook Remix nu meer dan een week en ben er erg tevreden over. [knip]///[/knip]

Vervolgens uit nieuwsgierigheid Ubuntu op mijn netbook gezet, en totaal overdonderd van de stabiliteit, snelheid en uiterlijk. Okay, je moet af en toe iets met de terminal doen, en dat gaat gelukkig steeds ietsje beter, en ik begin bepaalde commando's al in te tikken zonder spiekbriefje. Maar dat mag de pret zeker niet drukken.

En toch loop ik tegen een enorm probleem op dat gaat bepalen of ik door ga met Linux of dat ik Ubuntu kennis laat maken met de grillen van mijn bootable USB flashdisk.

++ Wat ik graag wil is internet tethering van mijn iPhone3G =Jailbroken (OS 3.2.1) naar mijn netbook, zodat ik 's nachts op mijn werk, wanneer het rustig is, lekker kan internetten.

Als er dus mensen zijn die weten hoe ik het kan doen via de terminal, graag. Maar wel in newby taal alstublieft :D. Wat ook mogelijk is, is third party software. Ik heb Wine maar kan op geen mogelijkheid iTunes 8.2 werkend maken. Ook met Crossover werkte het niet. Dus als er mensen zijn met een andere oplossing hoor ik dat ook graag.

[moderator edit: het bericht werd aangepast omdat illegale software vernoemd werd.]
« Laatst bewerkt op: 2009/12/17, 23:07:36 door schwarzproductions »

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: iPhone 3.2.1 Tethering met Ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/15, 12:16:40 »
Ik zou niet al te moeilijk doen en gewoon die wifi app installeren, dan maak je op je iphone een wifi netwerk aan en daar meld je, je netbook op aan :)