Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Waarom is de Ubuntu NL community zo onbereikbaar?  (gelezen 1952 keer)

Waarom is de Ubuntu NL community zo onbereikbaar?
« Gepost op: 2007/04/25, 18:32:19 »
Hallo. Ik wil een ding even aangeven: de enorme wachttijd - met continue onzekerheid over of je wel of niet wordt toegelaten tot Ubuntu NL - werkt tamelijk demotiverend. Momenteel sta ik al maanden bij "Proposed members". Ik heb al enkele keren verzocht om opheldering waar het de infrastructuur van dit systeem betreft, maar het blijft tamelijk wazig. Het voornaamste dat ik weet is dat je actief moet zijn m.b.t. Ubuntu. Maar hoe komen de administrators dat aan de weet? Ik vind het tamelijk overdreven om iedereen die 'door mij' Ubuntu gaat gebruiken te "melden"..

Offline Martin

  • Lid
Waarom is de Ubuntu NL community zo onbereikbaar?
« Reactie #1 Gepost op: 2007/04/25, 20:19:03 »
bah, het lijkt wel een wedstrijd wie de meeste nieuwe ubuntu gebruikers aanmeld :(

Ik heb dat hetzelfde bij de GNOME-NL,
ik had me aangemeld voor vertaling, omdat er op de site stond dat ze dringend vertalers zochten. Maar nogsteeds geen bevestiging gehad, en op de irc weten ze nergens van.
Dat is niet zo motiverend, dus ik ben het met je eens!

Waarom is de Ubuntu NL community zo onbereikbaar?
« Reactie #2 Gepost op: 2007/04/26, 18:57:01 »
Het ubuntu-nl team is bedoeld voor mensen die een significante bijdrage leveren aan Ubuntu NL. Het is dus niet een 'gooi alle gebruikers er maar in' team.

Als je een idee hebt over een 'toelatingsprocedure' die niet bureaucratisch is en waarmee snel te bepalen is wie er lid kunnen zijn, hoor ik het graag :)

Waarom is de Ubuntu NL community zo onbereikbaar?
« Reactie #3 Gepost op: 2007/04/27, 21:24:11 »
Dat weet ik en ik vind het ook een prima mechanisme, maar daarom stel ik ook iedere keer de vraag "Hoe komen de administrators je activiteiten voor Ubuntu te weten?". Dan moet je dat dus wel doorgeven, en dat is nu juist hetgeen ik niet (echt) doe..

Waarom is de Ubuntu NL community zo onbereikbaar?
« Reactie #4 Gepost op: 2007/04/28, 23:55:48 »
Precies, je bent er zelf voor verantwoordelijk dat we weten wat je doet :)