Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Multimedia Codecs  (gelezen 805 keer)

[OPGELOST] Multimedia Codecs
« Gepost op: 2009/09/15, 11:45:23 »
Kan iemand mij nou vertellen wat http://www.fluendo.com/ zij nou meer bieden betreft codecs dan de tutorial van pjotr?

http://sites.google.com/site/computertip/multimedia
« Laatst bewerkt op: 2009/09/15, 12:08:52 door shinger »

Re: Multimedia Codecs
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/15, 11:50:21 »
Ze hebben alle losse pakketjes samengevoegd tot een pakketje. Iets simpler, persoonlijk installeer ik de pakketjes liever via Synaptic.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Multimedia Codecs
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/15, 11:52:40 »
Ze hebben alle losse pakketjes samengevoegd tot een pakketje. Iets simpler, persoonlijk installeer ik de pakketjes liever via Synaptic.

Maar die pakketten kun je dus eigenlijk ook zelf handmatig installeren via synaptic. Wat voor nut heeft het dan om die spul van die gasten te kopen als je gratis kunt doen. -_-!

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Multimedia Codecs
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/15, 12:06:00 »
Maar die pakketten kun je dus eigenlijk ook zelf handmatig installeren via synaptic. Wat voor nut heeft het dan om die spul van die gasten te kopen als je gratis kunt doen. -_-!

Over bepaalde codecpakketten, zoals de w32codecs, zijn de meningen verdeeld. Sommigen menen dat die illegaal zijn, anderen zijn het daar niet mee eens en vinden dat die wel legaal zijn (zoals ik). We hebben het in het forum al verschillende keren daarover gehad, en we hebben er geen overeenstemming over bereikt...  :)

Wanneer je een Fluendo-pakket *koopt*, dan weet je in elk geval 100 % zeker, dat het legaal is. Tja.  ???

Re: Multimedia Codecs
« Reactie #4 Gepost op: 2009/09/15, 12:08:34 »
Maar die pakketten kun je dus eigenlijk ook zelf handmatig installeren via synaptic. Wat voor nut heeft het dan om die spul van die gasten te kopen als je gratis kunt doen. -_-!

Over bepaalde codecpakketten, zoals de w32codecs, zijn de meningen verdeeld. Sommigen menen dat die illegaal zijn, anderen zijn het daar niet mee eens en vinden dat die wel legaal zijn (zoals ik). We hebben het in het forum al verschillende keren daarover gehad, en we hebben er geen overeenstemming over bereikt...  :)

Wanneer je een Fluendo-pakket *koopt*, dan weet je in elk geval 100 % zeker, dat het legaal is. Tja.  ???

Ik dacht ook aan zo iets maar ik wou toch wel zeker weten. Een beetje zinloos dan. Maar bedankt pjotr.

Offline siegi

  • Lid
Re: [OPGELOST] Multimedia Codecs
« Reactie #5 Gepost op: 2009/09/15, 13:31:30 »
Als bedrijf in Amerika kan het misschien handig zijn om dit pakket aan te kopen. Maar als gewone consument in België/Nederland zal je nooit problemen oplopen door de documentatie van pjotr en die van ubuntu-nl te volgen.