Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kexi problemen  (gelezen 404 keer)

Offline xena

  • Lid
Kexi problemen
« Gepost op: 2013/12/18, 22:14:31 »
Hallo,
Ik heb Kexi geinstalleerd en al een beetje proef gedraaid,natuurlijk heb ik een paar fouten gemaakt en dus de boel geblokkeerd.Ik heb vervolgens de bestanden weggehaald in mijn bestandsbeheerder en ik wil nu met een schone lei beginnen dwz dat ik de aangemaakte tabellen wil verwijderen.Wanneer ik in het welkom scherm een tabel wil verwijderen krijg ik de foutmelding dat het bestand niet meer bestaat,ik heb dan Kexi volledig verwijderd via Synaptic en opniew geinstalleerd.Tot mijn verwondering krijg ik nog altijd de tabel terug in de nieuwe installatie en zit dus weer vast.
Hopelijk heeft iemand meer ervaring.

Mvg,
Asus desktop                         Processor:Inte Celeron(R)CPU 2Ghz
Grafisch:VESA:6325
Besturingssysteem : 32 -bit
geheugen 1.9 GibProcessor:Inte Celeron(R)CPU 2Ghz

Offline xena

  • Lid
Re: Kexi problemen
« Reactie #1 Gepost op: 2013/12/27, 22:12:43 »
Hallo ,
Uiteraard ben ik blijven proberen dwz ik heb op alle manieren geprobeerd om kexi te deleten maar ik krijg nog altijd die iconen van de gemaakte tabellen.ik heb het programma verwijderd als volgt:sudo apt-get purge kexi en sudo aptitude purge kexi maar altijd krijg ik die icoontjes terug na het terug installeren van kexi en blijf dus vastzitten.
Vervolgens heb ik nog geprobeerd met sudo apt-get --purge remove kexi maar zonder resultaat.Het prog. blijft nog altijd geblokkeerd.

Mvg

Aan alle medewerkers van het forum nog een gelukkig en voorspoedig 2014.
Asus desktop                         Processor:Inte Celeron(R)CPU 2Ghz
Grafisch:VESA:6325
Besturingssysteem : 32 -bit
geheugen 1.9 GibProcessor:Inte Celeron(R)CPU 2Ghz

Re: Kexi problemen
« Reactie #2 Gepost op: 2013/12/28, 01:09:03 »
Ik heb niet echt ervaring met Kexi maar het slaat zijn *instellingen* op in .kde/share/applications