Teams > Vertalingen

Nederlandstalige images voor 12.04.1 beschikbaar!

<< < (2/4) > >>

wowo:

--- Citaat van: erik1984 op 2012/09/09, 21:27:52 ---Deelratio is hoeveel je geüpload hebt t.o.v. download. Als de Ubuntu image ~ 700 MB is wil 150% ratio zeggen dat je stopt met seeden bij in totaal 1050 MB aan upload (tenminste zo interpreteer ik het). Hoe dat in QNAP zit weet ik niet, in Transmission is die optie iig standaard uitgevinkt.

--- Einde van citaat ---
In downloadstation is dit helaas niet uit te schakelen. Ik kan wel de deelratio op 999% zetten.
Ik zie nu echter dat ik Transmission ook gewoon op mijn QNAP kan installeren. Dus dat ga ik maar doen.

drum:
wat is het voordeel van deze image t.o.v. de gewone?

markba:

--- Citaat van: jvecht op 2012/09/09, 17:17:19 ---Transmission draait hier met beide torrents.

--- Einde van citaat ---
Idem.

Thomas de Graaff:
Mooi werk!

Misschien dat het er al op zit, maar Rachid heeft ooit een lens gemaakt voor uitzendinggemist. Zou dat niet ook een leuke toevoeging zijn voor een Nederlandstalige image een volgende keer?

redmar:

--- Citaat van: drum op 2012/09/10, 06:02:44 ---wat is het voordeel van deze image t.o.v. de gewone?

--- Einde van citaat ---
Er zijn een aantal voordelen: ten eerste bevat dit image standaard alle Nederlandse vertalingen, dus hoef je na de installatie niet de ontbrekende taalpakketten te installeren. Ook zijn er standaard al Nederlandse radiostations in Rhythmbox aanwezig, en is het image iets kleiner dan de internationale.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie