Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gefeliciteerd!  (gelezen 662 keer)

Gefeliciteerd!
« Gepost op: 2008/04/25, 13:07:18 »
Vandaag van Gutsy naar Hardy overgestapt. Hoewel toch wel wat nerveus, niet nodig want wat een geweldig systeem is dit geworden. Vooral de automatische zoekfunctie voor codecs is een enorme verbetering. Alles van mijn home folder keurig overgenomen, alle mail, mail instellingen links, browse historie, bookmarks bestanden etc etc. alles keurig overgenomen. Wat een genot. Gewoon geen enkele tegenvaller. Allen die hier aan gebouwd hebben een felicitatie meer dan waard. En ook de dualboot werkt als vanouds voor de paar windows progjes die ik nog nodig heb.

Helemaal happy en bedankt!

Leo de Kam
www.thevintageknob.org, Het Online Audio-museum

Offline DarkStar

  • Lid
    • Mijn persoonlijke website
Gefeliciteerd!
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/25, 13:13:40 »
Top! Ik heb net dezelfde ervaring er mee dus dat kan geen toeval meer zijn! ;) :D

° Bezoek mijn blog Digital (in)Sanity °

DerPulle

  • Gast
Gefeliciteerd!
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/25, 13:55:25 »
Ik sluit me hierbij aan! Ik heb ondanks de negatieve adviezen op het forum een upgrade gedaan via de alternate cd (internet upgrade wilde niet lukken i.v.m. probleempje in gutsy gibbon) nu werkt alles perfect!

Ook een complimentje voor deze geweldige community hier!

Offline bwman

  • Lid
Gefeliciteerd!
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/25, 13:58:30 »
ik heb een clean install gedaan, mij leek het dat hij sneller was met installeren dan 7.10. alles is vlot verlopen ook de overnames uit mn aparte home map zijn zonder problemen gegaan. ik vind het sneller/vlotter lopen dan gutsy, mooie distro geworden.
firefighter is not something you do..........
                                         its something you are
nexus 5,  huawei P9 lite, Nokia 7 plus , mint cinamon,
Saab enthousiast