Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!  (gelezen 3756 keer)

kurosaki_ichigo

  • Gast
Ik heb tijdje terug een handleiding geschreven hoe je plasmoids van kde-look.org vanaf de soure kon instaleren.


Heb je intresse download de odt dan.

http://www.mediafire.com/?epbjy9y9i4x  

Voor de stressball plasmoid is instaleren vanaf source bevoorbeeld nog nodig.

schoappied

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/01, 13:24:01 »
Citaat van: kurosaki_ichigo
Ik heb tijdje terug een handleiding geschreven hoe je plasmoids van kde-look.org vanaf de soure kon instaleren.


Heb je intresse download de odt dan.

http://www.mediafire.com/?epbjy9y9i4x  

Voor de stressball plasmoid is instaleren vanaf source bevoorbeeld nog nodig.
Kun je geen normale website vinden om die bestanden te wisselen... het lijkt ja wel of ik de hoerenbuurt inloop, terwijl ik wilde weten hoe je plasmoids kon installeren...

Vast wel iemand die een goede site weet, alvast dank.

deze bijv? http://rapidshare.com/

kurosaki_ichigo

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/01, 22:44:33 »
Das zelfde daar moet je goeie ogen hebben deze site is prima

schoappied

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/01, 23:06:05 »
Citaat van: kurosaki_ichigo
Das zelfde daar moet je goeie ogen hebben deze site is prima
ja die site die ik gepost heb is prima, die site met jouw link is een virtuele hoerenstraat...

Als ik jouw iets wil aanbieden laat ik je toch ook niet eerst door de hoerenbuurt lopen...

kurosaki_ichigo

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/01, 23:48:53 »
gebruik je nou linux of windows? als je linux gebruikt heb je niks te vrezen dus gewoon downloaden ( rapidshare heb ik hekel aan )

Offline shappie

  • Lid
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #5 Gepost op: 2008/05/02, 10:12:03 »
Citaat van: schoappied
Citaat van: kurosaki_ichigo
Das zelfde daar moet je goeie ogen hebben deze site is prima
ja die site die ik gepost heb is prima, die site met jouw link is een virtuele hoerenstraat...

Als ik jouw iets wil aanbieden laat ik je toch ook niet eerst door de hoerenbuurt lopen...
Ik snap het niet helemaal. Er staat gewoon wat reclame, voor de rest werkt die site goed, ik gebruik hem ook wel eens. En wees blij dat hij de moeite heeft gedaan er een handleiding voor de schrijven :). Ik gebriuk dan geen KDE 4.0 maar in iedergeval mooi dat je het geschreven hebt ;).
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

Offline Mij

  • Lid
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #6 Gepost op: 2008/05/02, 10:15:28 »
ik zie ook geen hoerenbuurt...

Offline Typhoner

  • Lid
    • http://typhoner.blogspot.com/
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #7 Gepost op: 2008/05/02, 10:48:53 »
Een beetje veel spelfouten, maar wel handig, bedankt! Ik heb al een paar plasmoids van kde-look op het oog.

PS: Hoerenbuurt?

Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #8 Gepost op: 2008/05/02, 12:42:35 »
Dank voor de tip.
@schoappied: dat heet nou projectie :P

Monk.

kurosaki_ichigo

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #9 Gepost op: 2008/05/02, 12:48:41 »
Citaat van: Typhoner
Een beetje veel spelfouten, maar wel handig, bedankt! Ik heb al een paar plasmoids van kde-look op het oog.

PS: Hoerenbuurt?
Ja daar kan ik niks aan doen maar daarom iedereen vrij om aan te passen. Ja zijn mooie plasmoids tussen en vooral die stress ball bball heet ie een van plasmoids die je zo van source moet instaleren. Kan zijn dat je nog foutmelding krijg maar daar kun je dan uit halen welk pakje voor die plasmoid extra nodig hebt is niet zo moeilijk.

Maar wanneer er debs zijn pak dan de debs maar ik schreef deze handleiding omdat ik zelf toen hele dag uit gezocht heb wat ik nodig had.

schoappied

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #10 Gepost op: 2008/05/02, 13:37:14 »
Citaat van: Monkwarrior
Dank voor de tip.
@schoappied: dat heet nou projectie :P

Monk.
Het valt me steeds vaker op dat op 'file sharing sites' vaak jonge meiden zich aanbieden (via de reclames) voor sex(gerelateerde activiteiten)... Het is triest genoeg dat jonge meiden al hun zelfrespect en eergevoel op de straat gooien.... Het is ook triest dat het ons geen zak uitmaakt en  maar willekeurig... als het onze doelen en wensen maar dient, die services indirect steunen en andere mensen daartoe uitnodigen...

Zelf zou ik liever zien dat sites welke op een betere manier service leveren gesteund worden...

En ja over die projectie van mij... misschien zegt het ook iets over anderen dat ze het niet zien, of dat ze het als normale reclame beschouwen...
Of ze hebben een andere webbrowser met wellicht een bepaalde blocker...

Hoerenbuurt was wellicht een beetje overdreven, maar ik zat er niet ver naast...

Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #11 Gepost op: 2008/05/02, 13:53:58 »
maar ik denk dat de meesten wel degelijk helemaal niks zien. ik zie dus ook geen reclame. misschien is het voor u ook handig als ge bijvoorbeeld de adblock plus plugin voor firefox installeert.


ps: als ik het nodig heb, gebruik ik deze: www.mihd.net

Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #12 Gepost op: 2008/05/02, 14:50:41 »
Citaat van: schoappied
Het valt me steeds vaker op dat op 'file sharing sites' vaak jonge meiden zich aanbieden (via de reclames) voor sex(gerelateerde activiteiten)... Het is triest genoeg dat jonge meiden al hun zelfrespect en eergevoel op de straat gooien.... Het is ook triest dat het ons geen zak uitmaakt en  maar willekeurig... als het onze doelen en wensen maar dient, die services indirect steunen en andere mensen daartoe uitnodigen...

Zelf zou ik liever zien dat sites welke op een betere manier service leveren gesteund worden...

En ja over die projectie van mij... misschien zegt het ook iets over anderen dat ze het niet zien, of dat ze het als normale reclame beschouwen...
Of ze hebben een andere webbrowser met wellicht een bepaalde blocker...

Hoerenbuurt was wellicht een beetje overdreven, maar ik zat er niet ver naast...
Ik zie totaal geen sex-gerelateerde reclame op die site en ben het totaal niet eens met jouw classificatie noch met je denkbeelden wat jonge dames zelf zouden moeten vinden. We gaan overigens helemaal off-topic nu dus ik zal er niet dieper op ingaan (no pun intended).

Greetingz, Monk.

kurosaki_ichigo

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #13 Gepost op: 2008/05/02, 14:53:01 »
Ik zie geen hoeren adds alleen vriendzoeker add

schoappied

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #14 Gepost op: 2008/05/02, 14:57:23 »
Citaat van: kurosaki_ichigo
Ik zie geen hoeren adds alleen vriendzoeker add
Ok, dan kunnen het wellicht andere adds zijn, of jij interpreteert dat vriendzoeker wat anders dan ik...

kurosaki_ichigo

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #15 Gepost op: 2008/05/02, 15:11:11 »
ja nou je hoeft er toch niet op te kliken.

Offline Typhoner

  • Lid
    • http://typhoner.blogspot.com/
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #16 Gepost op: 2008/05/06, 20:38:15 »
Wat betreft de deb-pakketten: Er is een andere repo die alle plasmoids van "jouw" repo bevat, en veel meer:

deb http://ppa.launchpad.net/cornelius-maihoefer/ubuntu/ hardy main

kurosaki_ichigo

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #17 Gepost op: 2008/05/06, 21:43:49 »
Buiten Risco dat plasmoid crasht zijn deze repo,s handig maar geloof niet dat ze echt alle plasmoids omvatten. ( Compile ze zelf ook niet meer maar toen ik deze handleiding schreef was wel nodig )

Offline Math.

  • Lid
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #18 Gepost op: 2008/05/07, 14:09:51 »
Ik zie anders ook geen gekke dingen hoor... :/

kurosaki_ichigo

  • Gast
Kde4 gebruikers op gelet!! wil jij ook meer plasmoids lees dit dan!
« Reactie #19 Gepost op: 2008/05/07, 14:55:17 »
Ik bij verwijderen dan crasht plasma ( niet bij alle plasmoids )