Meedenkers,
Ik ben net terug van een vriend/Ziggo klant.
Hij heeft een nieuw modem gekregen (ubee EVW3200). Dat moet geaktiveerd worden via een speciale pagina op de Ziggo-site.
Dat lukte niet: alle stappen goed doorlopen en bij het voltooien een foutmelding: "probeert u het nog eens"
Na 6 keer gaven we het op en hebben het oude kabelmodem + router/switch weer teruggeplaatst. De helpdesk heeft het uiteraard druk en vraagt om later terug te bellen. (Alle klanten hebben natuurlijk op hetzelfde moment deze problemen.)
Maar IE blijft naar de Ziggo-aktiveringspagina verwijzen. Een andere URL invoeren werkt niet.
Heeft iemand een idee of dat in IE te omzeilen is, of is dat een instelling ergens bij Ziggo?
Dit is uiteraard geen Ubuntu vraag, maar ik probeer het toch maar.
Ik bedenk nu dat ik het met deze Ubuntu LapTop kan proberen: lukt het dan nog niet, dan is het een Ziggo instelling. Klopt deze redenering?
Dat kan morgen pas. Ik zal het resultaat melden.
Reijer.
Het moet aan drukte bij Ziggo gelegen hebben: vanavond gewoon volgens het Ziggo voorschrift het nieuwe modem geactiveerd.