Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Probleem met instellingen Firefox  (gelezen 311 keer)

Offline HWE64

  • Lid
Probleem met instellingen Firefox
« Gepost op: 2017/03/17, 17:18:33 »
In privacy bij instellingen Firefox 52 kan ik het kadertje niet groter maken zodat de knoppen niet meer of bijna niet zichtbaar zijn om op te slaan of te annuleren Dit heb in op de laptop en desktop met Xubuntu 16.04 LTS. De desktop met dual boot in W10 en ook FF 52 heb ik daar geen last van. Weet iemand hier een oplossing voor?
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline loti

  • Lid
Re: Probleem met instellingen Firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2017/03/17, 18:05:11 »
Bij systeeminstellingen - uiterlijk -  de dpi waarde (resolutie) verlagen naar ongeveer 100.  Firefox wel opnieuw opstarten,  dan wordt alles kleiner maar het venster wel helemaal zichtbaar.

Offline HWE64

  • Lid
Re: Probleem met instellingen Firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2017/03/17, 21:56:05 »
Bij systeeminstellingen - uiterlijk -  de dpi waarde (resolutie) verlagen naar ongeveer 100.  Firefox wel opnieuw opstarten,  dan wordt alles kleiner maar het venster wel helemaal zichtbaar.
@Loti, bedankt voor je snelle reactie. Bij mij stond de dpi al op 98. Ik ben toen met de dpi gaan spelen van 70 tot 130 maar dat helpt niet veel. De letter grootte heeft ook invloed. Dat is ook het enige achterliggend schermpje die je niet groter kunt maken. Ik heb er veel geprobeerd. Tekortkoming van FF   :evil:? Ik was bezig geweest met cookie instellingen i.v.m. ander topic van a.j. https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=101928.msg999322;boardseen#new.
Ik heb de zaak nu anders ingesteld dat ik dit schermpje niet meer nodig heb. Instelling zo gedaan als Swake geadviseerd heeft. :)
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)