Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Microsoft verbiedt Office op Windows RT voor werk  (gelezen 713 keer)


Re: Microsoft verbiedt Office op Windows RT voor werk
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/23, 12:54:31 »
LO op ARM ? Ik dacht wel dat het in de spooling zit van Crazy Ideas, maar of dat nu al werkelijkheid is .....
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline Dave

  • Lid
Re: Microsoft verbiedt Office op Windows RT voor werk
« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/23, 13:00:59 »
Van veel software is voor thuis gebruik een gratis of goedkopere versie dus zo vreemd is het verder niet.
ach en het gros wat met die tablets rondloopt doet niet veel in office zoals een secretaresse/typiste enz.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Microsoft verbiedt Office op Windows RT voor werk
« Reactie #3 Gepost op: 2012/10/23, 14:42:25 »
De RT systemen krijgen gewoon Office van MS zelf. De RT systemen zijn bedoeld voor particulieren waar de pro voor bedrijven is bedoelt. Het is dus niets nieuws wat ze melden.

Voor studenten willen ze een Office pakket maken die je voor 4 jaar kunt gebruiken op 2 systemen en waar je 1,5 dollar per maand voor betaald. Krijg je tevens Skype by en Skydrive met flink wat opslag ruimte.

Re: Microsoft verbiedt Office op Windows RT voor werk
« Reactie #4 Gepost op: 2012/10/23, 20:19:43 »
De RT systemen krijgen gewoon Office van MS zelf. De RT systemen zijn bedoeld voor particulieren waar de pro voor bedrijven is bedoelt. Het is dus niets nieuws wat ze melden.

Voor studenten willen ze een Office pakket maken die je voor 4 jaar kunt gebruiken op 2 systemen en waar je 1,5 dollar per maand voor betaald. Krijg je tevens Skype by en Skydrive met flink wat opslag ruimte.


Nee. Dat kost 59 per jaar en dat is in verhouding 1,5 per dag. Maar je kunt niet per dag afbetalen, dat heeft MS al duidelijk gemaakt.

@Joris: Ja, LO voor ARM is al ver gevorderd.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Microsoft verbiedt Office op Windows RT voor werk
« Reactie #5 Gepost op: 2012/10/23, 21:44:51 »
Nee 79,99 dollar kost het en dan krijgen ze de service voor 4 jaar.
Nou had ik 1,5 dollar gezegd maar dat moet 1,5 euro zijn die het dan uiteindelijk per maand kost.
Ze hadden het omgerekend naar de Euro.
20 GB extra ruimte op Skydrive en 60 minuten wereldwijde Skype minuten krijgen ze er bij.
Niet duur op zich plus ze weten dat als de 4 jaar er op zitten dat ze of het gaat kopen of als er een andere online service komt, dat ze dat nemen als het bevalt.

Maar het is nu alleen in de VS en nog niet zeker of andere landen dit ook krijgen.
Maar ga er maar vanuit dat als het hier komt, da scholen het aanbieden bij de laptop die ze tegenwoordig via school kunnen kopen.
Heeft L O weer minder kans want scholen zullen wel weer eisen dat je met dezelfde software gaat werken zodat het makkelijker is in de les en alles samen werkt.

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Microsoft verbiedt Office op Windows RT voor werk
« Reactie #6 Gepost op: 2012/10/24, 07:52:20 »
De RT systemen krijgen gewoon Office van MS zelf. De RT systemen zijn bedoeld voor particulieren waar de pro voor bedrijven is bedoelt. Het is dus niets nieuws wat ze melden.

Voor studenten willen ze een Office pakket maken die je voor 4 jaar kunt gebruiken op 2 systemen en waar je 1,5 dollar per maand voor betaald. Krijg je tevens Skype by en Skydrive met flink wat opslag ruimte.


Nee. Dat kost 59 per jaar en dat is in verhouding 1,5 per dag.
Goh, wat een onzinberekening, zo kan ik alles wel goedkoop maken. Stel ik ga een-of-andere tablet kopen van zeg € 1000,- en ik gebruik die iedere dag voor 3 jaar lang, dan kost ie mij minder dan een euro per dag. Meteen halen dan? Dacht het toch niet....

Re: Microsoft verbiedt Office op Windows RT voor werk
« Reactie #7 Gepost op: 2012/10/24, 10:48:08 »
Ja die berekening maakte MS, niet ik. Vond het ook nogal onzin.