Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Iphone 4S...  (gelezen 6587 keer)

Re: Iphone 4S...
« Reactie #25 Gepost op: 2011/10/08, 22:56:20 »
@queenfan:
"De marktaandeel groeit nog steeds en daarbij in Nederland is iOS de grootste."

Groeien wel, maar iOS is niet de grootste hier. Android loopt net een beetje op ze voor qua marktaandeel.

"Wat een onzin de Amazon tablet kan je niet vergelijken is zo uitgekleed."
Dat is Unity ook, maar hoeveel mensen gebruiken Unity? Meer dan je denkt. En bij Amazon gaat het trouwens niet om wat je ermee kan, maar om de invloed. Grootmacht vs grootmacht plus heel veel reclame. Op die fiets dus.

"De huidige tab is gewoon bagger traag, schokt en flash verschrikkelijk hoe een systeem traag kan worden."
Welke tab? Emiel noemde alleen de Galaxy S en dat is een smartphone.
Overigens is Android 3.x helemaal niet bagger traag en schokt ook niet. Heb het dan wel over puur Android 3.x Onoverzichtelijk, ja dat wel. Maar dat is een heel ander verhaal.

"de meeste gebruikers met Android weten niet eens dat het Android is maar hebben een "gratis" mobieltje bij hun abonnement."

Whahaha XD Zeg dat maar tegen de Belcompany die tegen de voorgevel wel 3 posters heeft hangen met "de mooiste Android-phones, nu bij een abonnement". Duidelijker kan het niet. Daarbij maak ik in mijn omgeving het tegenovergestelde van jou mee, zelfs onder de leken.

"AT&T heeft nu al 200.000 pre orders gehad in de eerst 12 uur"

En daarmee bewijs je dat emiel gelijk heeft. 200.000 is namelijk niks vergeleken bij de vorige iPhones.

"Onzin als vormgeving, specs en de prijs zo doorslaggevend zijn waarom is de iPhone zo'n hit, zullen al die miljoenen gebruikers dan zo dom zijn??"

Waarom denk je dat mijn voormalige smartphone, de Motorola Milestone XT720, geen hit is geworden? Hij had een afwijking in het design en werd daardoor volledig afgekraakt. De gebruikersgroep is dus klein gebleven en dat is jammer, want de uitblinker (zelfs bij de negatieve reviews) was de enorm goede camera. Daarentegen is de Motorola Milestone 2 (en daarvoor de 1 en binnenkort de 3) niet aan te slepen wegens populariteit (in de USA dan).
Dus design en vormgeving zegt wel degelijk wat over de verkoopaantallen hoor.

"De strategie die men als iets van 12 jaar voert?"

Het gaat erom wat ze nu aan het doen zijn met die domme patentrechtszaken e.d. en met die strategie rondom de App Store (geslotenheid e.d.). Dat gaat ze wel opbreken, hoor. Ik hoor zelfs van diverse Apple-fanboys dat ze door die patentrechtszaken enzo over gaan stappen.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #26 Gepost op: 2011/10/09, 00:01:16 »
Zo zo Vistaus goede reactie.
Sta er van te kijken, ik hoef eigenlijk niet eens meer te reageren.

Je hebt dus begrepen wat ik er neer had gezet.

Edit:

Laat een gedeelte weg omdat ik geen discussie meer wil.
Zap al genoeg weg op tv als het weer over die gozer gaat.

p.s. Queenfan goede nick name. =D
« Laatst bewerkt op: 2011/10/09, 00:08:11 door emiel1976 »

Re: Iphone 4S...
« Reactie #27 Gepost op: 2011/10/09, 00:33:35 »
Wow, dankje :-[ :)

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #28 Gepost op: 2011/10/09, 01:06:10 »
Wow, dankje :-[ :)

Geen dank. Jij bedankt want ik had eigenlijk helemaal geen zin om een reactie te geven.
Ik baal al van de verheerlijking van een persoon die als hij een leider was van een land, nu afgezet en berecht zou zijn.



Offline queenfan

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #29 Gepost op: 2011/10/09, 21:06:49 »
@queenfan:
"De marktaandeel groeit nog steeds en daarbij in Nederland is iOS de grootste."


Groeien wel, maar iOS is niet de grootste hier. Android loopt net een beetje op ze voor qua marktaandeel.
Moet ik wel terugkrabbelen er zijn verschillende sites die op een verschillende manier meten, de zegt dit de andere dat maar dat Android de grootste is/wordt is logisch.

"Wat een onzin de Amazon tablet kan je niet vergelijken is zo uitgekleed."
Dat is Unity ook, maar hoeveel mensen gebruiken Unity? Meer dan je denkt. En bij Amazon gaat het trouwens niet om wat je ermee kan, maar om de invloed. Grootmacht vs grootmacht plus heel veel reclame. Op die fiets dus.
Het is niet alleen uitgekleed qua software maar ook hardware.

"De huidige tab is gewoon bagger traag, schokt en flash verschrikkelijk hoe een systeem traag kan worden."
Welke tab? Emiel noemde alleen de Galaxy S en dat is een smartphone.
Overigens is Android 3.x helemaal niet bagger traag en schokt ook niet. Heb het dan wel over puur Android 3.x Onoverzichtelijk, ja dat wel. Maar dat is een heel ander verhaal.
Ik heb ook nooit gezegd dat hij dat wel gezegd heeft maar het ging over specs en (let's face it) de Galaxy Tab is qua specs de meerdere t.o.v. de iPad, maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ondanks de betere specs de Tab niet beter is dan de iPad.

"de meeste gebruikers met Android weten niet eens dat het Android is maar hebben een "gratis" mobieltje bij hun abonnement."

Whahaha XD Zeg dat maar tegen de Belcompany die tegen de voorgevel wel 3 posters heeft hangen met "de mooiste Android-phones, nu bij een abonnement". Duidelijker kan het niet. Daarbij maak ik in mijn omgeving het tegenovergestelde van jou mee, zelfs onder de leken.
Ik ken heel veel mensen die een telefoon hebben met Android en die noemen het een iPhone, idem met de iPad. Dan leg je het uit en dan pas ziet men het. Maar vraag je waarom men dit toestel gekocht heeft is meestal het antwoord "was gratis bij een nieuw abonnement of verlenging.

"AT&T heeft nu al 200.000 pre orders gehad in de eerst 12 uur"

En daarmee bewijs je dat emiel gelijk heeft. 200.000 is namelijk niks vergeleken bij de vorige iPhones.
Dit is maar bij 1 provider die zelf al aangaf dat dit niet eerder voorgekomen is zoveel verkocht in de voorverkoop.

"Onzin als vormgeving, specs en de prijs zo doorslaggevend zijn waarom is de iPhone zo'n hit, zullen al die miljoenen gebruikers dan zo dom zijn??"

Waarom denk je dat mijn voormalige smartphone, de Motorola Milestone XT720, geen hit is geworden? Hij had een afwijking in het design en werd daardoor volledig afgekraakt. De gebruikersgroep is dus klein gebleven en dat is jammer, want de uitblinker (zelfs bij de negatieve reviews) was de enorm goede camera. Daarentegen is de Motorola Milestone 2 (en daarvoor de 1 en binnenkort de 3) niet aan te slepen wegens populariteit (in de USA dan).
Dus design en vormgeving zegt wel degelijk wat over de verkoopaantallen hoor.
Weet ook niet waarom dit een flop is geworden, had niet echt een afwijkend design.
Voor de komst waren er smartphones maar niet zoals de iPhone, na de iPhone is bekend. Wil niet zeggen dat de iPhone de standaard is maar heeft wel iets teweeg gebracht.

"De strategie die men als iets van 12 jaar voert?"

Het gaat erom wat ze nu aan het doen zijn met die domme patentrechtszaken e.d. en met die strategie rondom de App Store (geslotenheid e.d.). Dat gaat ze wel opbreken, hoor. Ik hoor zelfs van diverse Apple-fanboys dat ze door die patentrechtszaken enzo over gaan stappen.

Over de patenten kan ik me iets bij voorstellen maar wordt er ook erg moe van, dus ben het op dat punt met jouw eens.
De reden dat de appstore gesloten is is dat men dan 100% zeker kan zijn dat er geen rotzooi in kan komen die het systeem kan beschadigen en dat de app werkt, maar heb nu niet de illusie dat Android open is. Google heeft de fabrikanten verboden om het Android systeem niet meer zo te aanpassen als vroeger, dit werd in mei bekend gemaakt door Andy Rubin. En omdat er geen standaard is moet een maker van apps voor Android met veel meer dingen rekening houden, voor iOS maar 2.

Evangelisten van openheid vergeten vaak dat er blijkbaar behoefte is aan "gesloten" apparaten, anders zou de markt die niet hebben geleverd. Waarom zouden mensen die een simpeler of veiliger digitale ervaring willen, die optie niet geboden mogen worden??
Technologisch onderlegden willen dan misschien wel hun telefoon hacken, maar voor heel veel gebruikers hoeft dat niet. En hoezo is Apple gesloten? er zijn duizenden appls in de appstore dus als Steve Jobs zogenaamd de grote vijand van onafhankelijke innovatie was, dan deed hij zijn werk niet goed.

Ooit zei steve Jobs dat meerdere app stores die voor Android ontwikkeld werden niet goed was, zo heb je naast de Android market ook een van Amazon, Verizonen Vodafone het wordt een rommeltje vond hij.

Offline queenfan

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #30 Gepost op: 2011/10/09, 21:08:50 »
p.s. Queenfan goede nick name. =D

Dank je goede opvoeding he ;)

Re: Iphone 4S...
« Reactie #31 Gepost op: 2011/10/09, 22:07:12 »
"Google heeft de fabrikanten verboden om het Android systeem niet meer zo te aanpassen als vroeger"

Dat is geheel niet waar, want dan zou HTC nu een rechtszaak van Google krijgen omtrent de nieuwe HTC Sense 3.5 en Motorola vanwege de nieuwe MotoBlur 2.3 Dus niks verboden, aanpassen mag nog steeds.

"En hoezo is Apple gesloten?"

Omdat ze dingen verkeerd afkeuren, like Opera Mobile bijvoorbeeld? Weet niet of ie er inmiddels al inzit, maar in het begin werd ie geweigerd omdat ze geen andere browser als concurrentie voor Safari wilden. Als dat niet gesloten is, dan weet ik het ook niet meer.

"Ooit zei steve Jobs dat meerdere app stores die voor Android ontwikkeld werden niet goed was, zo heb je naast de Android market ook een van Amazon, Verizonen Vodafone het wordt een rommeltje vond hij."

Daar ben ik het wel mee eens. Vind die van Amazon wel goed met die Free app of the day, maar meer dan dat hoeft het ook niet. En Verizon heeft trouwens geen app store, dus die beschuldig je nu onterecht.

"En omdat er geen standaard is moet een maker van apps voor Android met veel meer dingen rekening houden"

Welke standaard? Android is Java, HTML en CSS en met een hack ook Qt. Is dat nu zoveel? Daarbij is er de Google App Creator waarmee je een app kunt maken en die houd al overal rekening mee. Ik zie Apple nog niet met zo'n App Creator komen.

"Evangelisten van openheid vergeten vaak dat er blijkbaar behoefte is aan "gesloten" apparaten"

Lol, en daarmee doel je ook mij? Nogmaals: mijn smartphone was een Motorola Milestone XT720. Met een gesloten bootloader dus. Dus nee, ik ben geen evangelist.

"maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ondanks de betere specs de Tab niet beter is dan de iPad."

Nee, de Tab niet, maar de Motorola Xoom, Sony Tablet S en HP Touchpad (wel na overclock(!) ) wel.

Re: Iphone 4S...
« Reactie #32 Gepost op: 2011/10/09, 22:25:20 »
Ik kan het echt niet vatten dat mensen zo'n overpriced telefoon kopen. De uitgelekte prijslijst al gezien? http://www.nu.nl/files/KPN%20iPhone%204s.pdf

Sorry, maar voor mij ben je totaal gestoord als je zo'n ding koopt. Voor €150,00 heb je al een Galaxy Gio, met Android 2.3, met een 800 MHz processor en bijna 300MB RAM!!!!  XD Er zit WiFi op, GPS, 3G en vergeet niet... het is open-source.

Re: Iphone 4S...
« Reactie #33 Gepost op: 2011/10/09, 23:18:32 »
Volledig +100
Weg met die overpriced iPhone.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #34 Gepost op: 2011/10/09, 23:35:32 »
p.s. Queenfan goede nick name. =D

Dank je goede opvoeding he ;)

Zekers al was mijn opvoeding niet zo goed en heb ik zelf Queen ontdekt.

Even duidelijk maken dat ik niet anti Apple ben maar anti Steve Jobs.
Dat zijn verschillende dingen al help ik niemand meer met een Apple omdat ik het helemaal beu ben. Ze gaan maar naar een apple winkel. Pc's heb ik ook terug geschroefd omdat het te bond werd.

De rede waarom er bij mij geen Apple product er meer in komt is vanwege Steven en niet vanwege Apple.

Nog 1 ding wil ik je uitleggen en dan snapt Vistaus dat ook.
Misschien stond het er niet goed.

Apple had een groei waarbij ze iedere week een x aantal klanten erbij kregen.
Het aantal nieuwe klanten is alleen niet meer zo groot als voorheen en dat is logisch. Dat gebeurd bij ieder soortgelijk product.
Nu zie je dat de groei er nog wel is maar kleiner is dan in het begin terwijl bij Android de groei nog wel groot is.
Apple begint nu met de iPhone ook aan een bepaald aantal gebruikers te komen. Ze zullen nog wel een tijd blijven groeien maar Android zal de komende tijd hun markt aandeel ten opzichte van iOS zijn groeien.
Ik weet iet waar je, je gegevens vandaan hebt maar op alle fronten is Android nu Apple voorbij.
Er zijn nog landen waar Apple wel marktleider is maar dat is in steeds minder landen zo.

De 4s is nu ook populair vanwege de dood van Steve. Tevens is de kans groot dat het al gebruikers zijn van een iPhone en waarbij het abonnement aan het aflopen is.
Dus misschien hebben ze nu wel veel voorinschrijvingen, het betekend niet dat ze er ook marktaandeel mee winnen. Dat zijn 2 verschillende dingen.

Misschien nu wat duidelijker dan voorheen.
Om de andere dingen nog eens uit te leggen heb ik nu geen zin in maar als je bepaalde dingen hebt hoor ik het wel. Had eigenlijk voorgenomen dit niet meer te doen.

Gebruikers ervaringen met de iPad en tablet moet je niet bij mij zijn. ik vind het over prijsde dingen waar ik het nut niet van inzie met wat ik op het moment doe.
Heb een laptop en daar kan ik alles op en nog veel meer en sneller mee.

Ik heb een Galaxy S telefoon en ik ben er zeer tevreden over net als een vriend van mij die voorheen een iPhone had. hij kijkt uit naar de Galaxy S3 en wilt geen iPhone meer.
Ieder zijn ding zou ik maar zeggen en hij heeft dus blijkbaar totaal andere ervaringen met iOS en Android dan jij dat hebt.
Galaxy S heeft hij vanwege de spec's het uiterlijk en het was makkelijker met het abonnement. Ofwel het was wat goedkoper.
Ik houd ook de Windows telefoon in de gaten net als Win 8. Dat trekt mij toch op een of andere rede aan.
Klinkt raar voor een Linux gebruiker maar ik ben een dual booter en heb geen hekel aan Windows. Kan het af en toe wel vervloeken maar dat is wat anders. XD




Offline emiel1976

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #35 Gepost op: 2011/10/09, 23:38:41 »
Ik kan het echt niet vatten dat mensen zo'n overpriced telefoon kopen. De uitgelekte prijslijst al gezien? http://www.nu.nl/files/KPN%20iPhone%204s.pdf

Sorry, maar voor mij ben je totaal gestoord als je zo'n ding koopt. Voor €150,00 heb je al een Galaxy Gio, met Android 2.3, met een 800 MHz processor en bijna 300MB RAM!!!!  XD Er zit WiFi op, GPS, 3G en vergeet niet... het is open-source.

Oef duur dingetje.
Dacht dat de verschillen kleiner waren maar ik betaal een heel stuk minder dan dat voor mijn telefoon.

+1

Offline queenfan

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #36 Gepost op: 2011/10/10, 08:46:54 »
"Google heeft de fabrikanten verboden om het Android systeem niet meer zo te aanpassen als vroeger"

Dat is geheel niet waar, want dan zou HTC nu een rechtszaak van Google krijgen omtrent de nieuwe HTC Sense 3.5 en Motorola vanwege de nieuwe MotoBlur 2.3 Dus niks verboden, aanpassen mag nog steeds.
http://computertotaal.nl/nieuws/22440-google-neemt-android-partners-in-houdgreep.html

"En hoezo is Apple gesloten?"

Omdat ze dingen verkeerd afkeuren, like Opera Mobile bijvoorbeeld? Weet niet of ie er inmiddels al inzit, maar in het begin werd ie geweigerd omdat ze geen andere browser als concurrentie voor Safari wilden. Als dat niet gesloten is, dan weet ik het ook niet meer.
Men heeft soms rare afkeuringen klopt maar dat weet je en men vind dit blijkbaar niet erg, maar benhet wel met jouw eens.

Opera is gewoonte downloaden voor iOS.

"Ooit zei steve Jobs dat meerdere app stores die voor Android ontwikkeld werden niet goed was, zo heb je naast de Android market ook een van Amazon, Verizonen Vodafone het wordt een rommeltje vond hij."

Daar ben ik het wel mee eens. Vind die van Amazon wel goed met die Free app of the day, maar meer dan dat hoeft het ook niet. En Verizon heeft trouwens geen app store, dus die beschuldig je nu onterecht.
Verizon appstore http://mashable.com/2010/09/14/verizon-android-apps/

"En omdat er geen standaard is moet een maker van apps voor Android met veel meer dingen rekening houden"

Welke standaard? Android is Java, HTML en CSS en met een hack ook Qt. Is dat nu zoveel? Daarbij is er de Google App Creator waarmee je een app kunt maken en die houd al overal rekening mee. Ik zie Apple nog niet met zo'n App Creator komen.[/quote
iOS app creator: XCode.


"Evangelisten van openheid vergeten vaak dat er blijkbaar behoefte is aan "gesloten" apparaten"

Lol, en daarmee doel je ook mij? Nogmaals: mijn smartphone was een Motorola Milestone XT720. Met een gesloten bootloader dus. Dus nee, ik ben geen evangelist.
Nee ik doel niet op jouw er zijn mensen die Apple ziet als een rode lap, gelijk wild worden en dan het meeste onzin uitspuwen. Ik heb dit niet bij jouw gezien alleen gefundeerde opmerkingen.

Daarom is een discussie met jouw een discussie en geen onderwerp waar modder en ongefundeerde meningen wordt verspreid.

"maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ondanks de betere specs de Tab niet beter is dan de iPad."

Nee, de Tab niet, maar de Motorola Xoom, Sony Tablet S en HP Touchpad (wel na overclock(!) ) wel.
De Sony is wel een topper ligt ook lekker in de hand, maar begrijp je wat ik bedoel???

Kom bij kenissen en het eerste wat men roep is he ik heb ook een iPad, krijg je hun tablet onder de neus is het een b.v. Tab met Android. Men weet het verschil niet eens tussen een iPad en een andere tablet met Windows of Android.

Offline queenfan

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #37 Gepost op: 2011/10/10, 08:54:09 »
Ik kan het echt niet vatten dat mensen zo'n overpriced telefoon kopen. De uitgelekte prijslijst al gezien? http://www.nu.nl/files/KPN%20iPhone%204s.pdf

Sorry, maar voor mij ben je totaal gestoord als je zo'n ding koopt. Voor €150,00 heb je al een Galaxy Gio, met Android 2.3, met een 800 MHz processor en bijna 300MB RAM!!!!  XD Er zit WiFi op, GPS, 3G en vergeet niet... het is open-source.

Kan met je mee komen dat de iPhone duur is wat dat is de waarheid maar ik vind de opmerking gestoort toch wel een teken van geen respect hebben voor degene die voor eeniPhone hebben gekozen.
Immers het is een keuze die je maakt en daarom past de opmerking gestoort niet.

Ik heb ook een Mac gekocht, qua specs en prijs gewoon te duur en slechter dan willekeurige keurige PC met Windows die je bij de grootgrutter kan kopen. Ben ik dan ok gestoort omdat ik die keuze met volle verstand gemaakt heb???

Nogmaals de iPhone is duur klopt heb je helmaal gelijk in, benje gestoort als je er een koopt???? NEE.

Offline queenfan

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #38 Gepost op: 2011/10/10, 09:13:44 »
p.s. Queenfan goede nick name. =D

Dank je goede opvoeding he ;)

Zekers al was mijn opvoeding niet zo goed en heb ik zelf Queen ontdekt.
Beter laat dan nooit ;)

Even duidelijk maken dat ik niet anti Apple ben maar anti Steve Jobs.
Dat zijn verschillende dingen al help ik niemand meer met een Apple omdat ik het helemaal beu ben. Ze gaan maar naar een apple winkel. Pc's heb ik ook terug geschroefd omdat het te bond werd.

De rede waarom er bij mij geen Apple product er meer in komt is vanwege Steven en niet vanwege Apple.
Is je goed recht ga ik niet betwisten we leven in een vrij land.

Nog 1 ding wil ik je uitleggen en dan snapt Vistaus dat ook.
Misschien stond het er niet goed.

Apple had een groei waarbij ze iedere week een x aantal klanten erbij kregen.
Het aantal nieuwe klanten is alleen niet meer zo groot als voorheen en dat is logisch. Dat gebeurd bij ieder soortgelijk product.
Nu zie je dat de groei er nog wel is maar kleiner is dan in het begin terwijl bij Android de groei nog wel groot is.
Dat Android meer groeit dan iOS is logisch meer fabrikanten.
 
Apple begint nu met de iPhone ook aan een bepaald aantal gebruikers te komen. Ze zullen nog wel een tijd blijven groeien maar Android zal de komende tijd hun markt aandeel ten opzichte van iOS zijn groeien.
Ik weet iet waar je, je gegevens vandaan hebt maar op alle fronten is Android nu Apple voorbij.
Er zijn nog landen waar Apple wel marktleider is maar dat is in steeds minder landen zo.
Volgens mij is Symbian nog steeds de wereld leider, in Nederland is dit (nog iOS) maar het verschil wordt kleiner en kleiner terwijl Android in de VS de grootste is.


De 4s is nu ook populair vanwege de dood van Steve. Tevens is de kans groot dat het al gebruikers zijn van een iPhone en waarbij het abonnement aan het aflopen is.
Dus misschien hebben ze nu wel veel voorinschrijvingen, het betekend niet dat ze er ook marktaandeel mee winnen. Dat zijn 2 verschillende dingen.
Klopt het zullen veel mensen zijn waarbij hun abonnement afloopt.

Misschien nu wat duidelijker dan voorheen.
Om de andere dingen nog eens uit te leggen heb ik nu geen zin in maar als je bepaalde dingen hebt hoor ik het wel. Had eigenlijk voorgenomen dit niet meer te doen.
Je moet het ook niet opkroppen, is niet goed voor je hart ;)

Gebruikers ervaringen met de iPad en tablet moet je niet bij mij zijn. ik vind het over prijsde dingen waar ik het nut niet van inzie met wat ik op het moment doe.
Heb een laptop en daar kan ik alles op en nog veel meer en sneller mee.
Dat is juist de goede instelling ik had er ook niks aan heb wel een gekocht omdat voor bepaalde dingen voor mij wel handig is en gebruik het via airplay om snelfoto's op mijn tv te portreteren. Maar voor films en foto bewerking pak ik toch echt mijn laptop.
Kan me helemaal vinden in jouw opmerking.

Ik heb een Galaxy S telefoon en ik ben er zeer tevreden over net als een vriend van mij die voorheen een iPhone had. hij kijkt uit naar de Galaxy S3 en wilt geen iPhone meer.
De Galaxy zijn ook leuke dingen net als de HTC niks mis mee.

Ieder zijn ding zou ik maar zeggen en hij heeft dus blijkbaar totaal andere ervaringen met iOS en Android dan jij dat hebt.
Galaxy S heeft hij vanwege de spec's het uiterlijk en het was makkelijker met het abonnement. Ofwel het was wat goedkoper.
Ik heb een HTC Hero gehad leuk toestel lekker in de hand maar wat ik als nadeel vond was de software updates. Android 1.6 was al lang uit maar HTC wilde geen update uitbrengen i.c.m. de Sense dus moest ik gaan klooien. Dat was mijn grootste bezwaar je bent voor een update van het OS afhankelijk van de fabrikant, en als Google eennieuw OS uitbrengt kon ik niet over. En zelfs een toestel van een jaar die perfect werkt kwam er nna 1.6 geen update meer, terwijl de iPhoen 3GS (nu ook al 2 jaar oud) de update naar 5.0 mogelijk is.

Ik houd ook de Windows telefoon in de gaten net als Win 8. Dat trekt mij toch op een of andere rede aan.
Klinkt raar voor een Linux gebruiker maar ik ben een dual booter en heb geen hekel aan Windows. Kan het af en toe wel vervloeken maar dat is wat anders. XD

Heb een Samsung (volgens mij) met Windows 7 erop in handen gehad, moet zeggen dat het er goed uitzag en lekker simpel.

Re: Iphone 4S...
« Reactie #39 Gepost op: 2011/10/10, 10:45:58 »
Aangaande die link naar computertotaal, heb je wel gelezen wat ik daarvoor schreef?
"want dan zou HTC nu een rechtszaak van Google krijgen omtrent de nieuwe HTC Sense 3.5 en Motorola vanwege de nieuwe MotoBlur 2.3"

Heb nog geen rechtszaken of wat dan ook gezien hoor.

"Verizon appstore http://mashable.com/2010/09/14/verizon-android-apps/"

Dat is een tab in de Market, net als HTC, Samsung en Sony daar een tab hebben toegevoegd. Dat is dus geen fragmentatie en dat is ook app store, want het is alleen een tabje met wat Verizon aanraad, zelfde geldt voor HTC, Samsung en Sony.

"iOS app creator: XCode."

Oke, punt bewezen. Maar dan nog, Android heeft dus zo'n zelfde programma, dus jou punt over standaarden gaat nog steeds niet op.

"Nee ik doel niet op jouw"

Oke, dan ga ik daar verder niet op in, want dat is dan duidelijk ;)

"Men weet het verschil niet eens tussen een iPad en een andere tablet met Windows of Android."

Of webOS. Maar dan kan ik inkomen ja. Veel mensen zien een tablet als een iPad. Daar heb je dan ook volkomen gelijk in.

"Dat was mijn grootste bezwaar je bent voor een update van het OS afhankelijk van de fabrikant, en als Google eennieuw OS uitbrengt kon ik niet over."

Dat klopt, maar dat is inmiddels opgelost. In ieder geval HTC en Samsung brengen frequent updates uit voor de nieuwste Android-versie.

"Volgens mij is Symbian nog steeds de wereld leider, in Nederland is dit (nog iOS) maar het verschil wordt kleiner en kleiner terwijl Android in de VS de grootste is."

Nou, nee. Symbian is allang van de troon gestoten. En in NL is ook Android de grootste op dit moment. 46% Android vs 44% iOS.
« Laatst bewerkt op: 2011/10/10, 10:49:05 door Vistaus »

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #40 Gepost op: 2011/10/10, 13:02:51 »
@Queenfan, Ik ga niet zeggen dat je gestoord bent of een afwijking hebt als je een Mac of iets koopt.
Zoals je al zegt is dat de keus voor ieder om zelf te maken maar persoonlijk vind ik dat het geen wat Apple levert en tegen welke prijs, dat ze veel te duur zijn.

Er zijn mensen die hun tablet iPad noemen en best weten dat het een ander ding is maar ze denken dat al dat de algemene naam is.
Veel mensen zijn niet al te slim op dat gebied. =D


De Kindle Fire is populair ondanks dat hij geen 3G, GPS en camera heeft.
http://www.tabletsmagazine.nl/2011/10/amazon-kindle-fire-tablet-250-000-keer-verkocht-in-5-dagen/

Re: Iphone 4S...
« Reactie #41 Gepost op: 2011/10/10, 16:20:21 »
http://www.onemorething.nl/2011/10/iphone-4s-verplettert-nu-al-verkooprecords/

Offtopic @ Vistaus: En je iMac 21,5" bevalt die wel of heb je die inmiddels verkocht?
« Laatst bewerkt op: 2011/10/10, 16:24:50 door Louke1968 »

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #42 Gepost op: 2011/10/10, 19:50:24 »
Dat zie je na iemands dood altijd gebeuren dan de verkoop in een keer omhoog schiet.
Ben benieuwd hoe het hier zal gaan met de verkoop.
Meestal reageert men hier wat minder op dat soort dingen al hoop je bij sommige zangers dat ze niet overleden waren en dan niet omdat ze zo goed zijn maar omdat ze dan ineens weer op de radio komen. XD
Valt de verkoop in de VS eigenlijk tegen in verhouding met EU.

Die heeft ie al verkocht. Was er sneller vanaf dan ik had verwacht.


Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Iphone 4S...
« Reactie #43 Gepost op: 2011/10/10, 19:55:12 »
Michael Jackson kreeg ineens ook heel veel nieuwe fans toen ie dood ging :P

Re: Iphone 4S...
« Reactie #44 Gepost op: 2011/10/10, 20:42:39 »
http://www.onemorething.nl/2011/10/iphone-4s-verplettert-nu-al-verkooprecords/

Offtopic @ Vistaus: En je iMac 21,5" bevalt die wel of heb je die inmiddels verkocht?

Jeetje, wat loop jij achter. Ik heb die iMac al een halfjaar (of iets meer zelfs) niet meer.

Re: Iphone 4S...
« Reactie #45 Gepost op: 2011/10/10, 21:22:04 »
Ik vind dat Apple goede producten maakt, mooi design, vaak goede hardware en ook de software. Nadelen? Ja die zijn er ook, niet open source, zeven honderd euro voor een mobiel ? Dat is te veel geld. Volgens mij zijn de productiekosten minder dan honderd euro?
« Laatst bewerkt op: 2011/10/10, 21:24:25 door lord4163 »
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Offline queenfan

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #46 Gepost op: 2011/10/10, 21:24:14 »
@emiel1976, dat is juist het verschil jij zegt dat jij het te duur vind dat is jouw mening en dat komt normaal over, maar als je zegt hoe gestoord of wat voor afwijking je hebt als je een Apple product koopt dan komt het gelijk beledigend over.

We zijn er over eens dat het een keuze is net als ik sommigen niet kan begrijpen met een pc met Windows die constant klagen over de virussen enz. en overstappen naar Linux b.v. nee dat niet onbekend onbemind.

Maar ben geen anti Windows, anti Android enz. het zal me een worst zijn wat voor os men gebruikt zal iedereen mocht het nodig zijn helpen.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #47 Gepost op: 2011/10/10, 21:50:27 »
@emiel1976, dat is juist het verschil jij zegt dat jij het te duur vind dat is jouw mening en dat komt normaal over, maar als je zegt hoe gestoord of wat voor afwijking je hebt als je een Apple product koopt dan komt het gelijk beledigend over.

We zijn er over eens dat het een keuze is net als ik sommigen niet kan begrijpen met een pc met Windows die constant klagen over de virussen enz. en overstappen naar Linux b.v. nee dat niet onbekend onbemind.

Maar ben geen anti Windows, anti Android enz. het zal me een worst zijn wat voor os men gebruikt zal iedereen mocht het nodig zijn helpen.


Hoe kan ik een Queen fan gestoord noemen, dat kan gewoon niet. :D

Hoor trouwens niet veel klachten meer over Windows nu er veel over zijn naar Win 7 met virusscanner en dergelijke.
Valt zelfs reuze mee en zelfs zo erg dat ik alleen nog maar problemen krijg die ze zelf veroorzaken en dan gaat het meestal om XP die traag is geworden.


@lord4163, Zekers is het design zeer mooi van Apple. Het ziet er altijd goed uit en aan het design is altijd veel tijd gestoken. Niet iets wat voor mij moet want ik werk alles toch weg, maar het is wel zo dat je een Mac makkelijk in de woonkamer kunt zetten en de telefoon ziet er strak uit.

Productie kosten zijn lager maar wel meer dan 100 Euro. Het dure is de elektronica die er in zit maar een prijs rond de 2 a 300 Euro zou redelijker zijn.
Hardware is voor een groot deel gelijk aan dat van Samsung.
Maar Apple komt hier mee weg omdat ze een soort fanbase hebben. Het is een product met een image en dat zie je in alles terug van hoe de producten er uit zien tot wanneer ze op de markt komen met iets en dat ze zo min mogelijk verschillende modellen maken.


Wat ik nu weer hoorde was echt te dom voor woorden. De naam 4s zou staan voor "Four Steve".
Zucht. :(

Offline queenfan

  • Lid
Re: Iphone 4S...
« Reactie #48 Gepost op: 2011/10/10, 21:59:35 »
@emiel1976,

Ik heb Windows 7 draaien op mijn 2 jaar oude HP mini 2104 loopt als een zonnetje ben er wel positief over.

En dat 4 Steve was een uitspraak van een tv mannetje in de VS, is gezien het sterven van Steve Jobs wel leuk gevonden. Zal wel een geweldige marketing stunt zijn als dat echt de bedoeling was.
« Laatst bewerkt op: 2011/10/10, 22:02:21 door queenfan »

Re: Iphone 4S...
« Reactie #49 Gepost op: 2011/10/10, 23:02:40 »
Ik kan het echt niet vatten dat mensen zo'n overpriced telefoon kopen. De uitgelekte prijslijst al gezien? http://www.nu.nl/files/KPN%20iPhone%204s.pdf

Sorry, maar voor mij ben je totaal gestoord als je zo'n ding koopt. Voor €150,00 heb je al een Galaxy Gio, met Android 2.3, met een 800 MHz processor en bijna 300MB RAM!!!!  XD Er zit WiFi op, GPS, 3G en vergeet niet... het is open-source.

Kan met je mee komen dat de iPhone duur is wat dat is de waarheid maar ik vind de opmerking gestoort toch wel een teken van geen respect hebben voor degene die voor eeniPhone hebben gekozen.
Immers het is een keuze die je maakt en daarom past de opmerking gestoort niet.

Ik heb ook een Mac gekocht, qua specs en prijs gewoon te duur en slechter dan willekeurige keurige PC met Windows die je bij de grootgrutter kan kopen. Ben ik dan ok gestoort omdat ik die keuze met volle verstand gemaakt heb???

Nogmaals de iPhone is duur klopt heb je helmaal gelijk in, benje gestoort als je er een koopt???? NEE.

Moet ik serieus antwoorden op het bovenstaande citaat..? Met "gestoord" bedoel ik heus niets bijzonders. Why So Serious?