Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Releaseparties 13.04  (gelezen 5004 keer)

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Releaseparties 13.04
« Gepost op: 2012/12/18, 00:01:46 »
Hoi Allen,

We zijn weer op zoek naar mensen die Release-parties willen organiseren voor 13.04.
De stichting SOUNL kan ondersteunen met het drukken van Flyers en je op de ubuntuparty.nl-site zetten.
Heb je verder nog ideeen waarmee we je kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Met Vriendelijke Groet,
Rob Snelders
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Offline inktvis75

  • Lid
    • LinVirt.nl
Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/09, 15:00:20 »
Dag Rob,

Ik zal zo snel mogelijk contact met jullie opnemen.
---
 groetjes
  Frederik Vos

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #2 Gepost op: 2013/01/11, 13:43:43 »
Is het dan de bedoeling dat er niet één grote RP vanuit Ubuntu-nl komt? Dat zou ik jammer vinden...

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #3 Gepost op: 2013/01/12, 10:58:15 »
Die komt weer met de LTS versie volgend jaar. Daarom nu de vraag of mensen lokaal kleinere release parties willen organiseren, hierbij kunnen ze dan ondersteuning krijgen.

Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #4 Gepost op: 2013/01/12, 20:06:18 »
Die komt weer met de LTS versie volgend jaar. Daarom nu de vraag of mensen lokaal kleinere release parties willen organiseren, hierbij kunnen ze dan ondersteuning krijgen.

Sinds wanneer is dat veranderd? Want op de vorige LTS-party hadden we het er nog over dat we alleen bij de .04-releases een party vanuit Ubuntu-NL organiseren...

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #5 Gepost op: 2013/01/12, 20:56:38 »
Die komt weer met de LTS versie volgend jaar. Daarom nu de vraag of mensen lokaal kleinere release parties willen organiseren, hierbij kunnen ze dan ondersteuning krijgen.

Sinds wanneer is dat veranderd? Want op de vorige LTS-party hadden we het er nog over dat we alleen bij de .04-releases een party vanuit Ubuntu-NL organiseren...
Precies. En wordt er niks vanuit de HCC geregeld?

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #6 Gepost op: 2013/01/13, 14:43:30 »
Bij de LTS een grote release party en tussendoor kleinere release party's. In oktober is er een door inktvis georganiseerd als ik me niet vergis. De HCC staat los van Ubuntu en release party's. Wel hebben we de laatste keren de party gezamelijk georganiseerd. De laatste was in bij 12.04. Maar ook hier was het moeilijk om sponsoren te regelen. Hierdoor zaten we ook in een kleinere zaal in Beekbergen, dit was aanzienlijk goedkoper dan de vorige keren.
Ik ga nog contact opnemen met de HCC om te kijken of het mogelijk is iets te organiseren bij de lokale bijeenkomsten van de HCC. Misschien kunnen we daar iets mee afspreken. Dit vraagt dan wel weer om vrijwilligers natuurlijk.

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #7 Gepost op: 2013/01/13, 20:15:24 »
Vistaus: Het is ook de vraag wie die dan zouden moeten organiseren? Volgens mij is TonH als enige nog in het promotie-team
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #8 Gepost op: 2013/01/13, 20:22:58 »
Vistaus: Het is ook de vraag wie die dan zouden moeten organiseren? Volgens mij is TonH als enige nog in het promotie-team

Dat maakt me niet uit: wat er gezegd is is er gezegd en daar gaat het me om. Maar goed, alleen bij LTS ga ik ook mee akkoord, daar niet van.

1 iemand in het promotieteam lijkt me geen probleem. Bij de vorige parties deden ook veel mensen (waaronder Timo, ik e.d.) mee met plannen enzo en wij zitten toch ook niet allemaal in het promotieteam?

Ik wil best kijken wat ik voor elkaar kan krijgen qua party-ruimte als Ubuntu-NL voor 13.04 daarmee akkoord gaat.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #9 Gepost op: 2013/01/13, 20:45:45 »
Ik zal ook eens kijken wat ik hier in de buurt kan regelen...

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #10 Gepost op: 2013/01/17, 22:00:43 »
Graag aanvragen naar bestuur [at] sounl [dot] org

Ik ben hier niet enorm vaak dus anders kan het zijn dat de reactie wat langer duurt.
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #11 Gepost op: 2013/01/18, 21:22:32 »
Ik heb met Bas van den Dikkenberg gesproken. De open source groep binnen de HCC was al van plan om  in Eemnes een release party te houden bij het uitkomen van 13.04. Als stichting leek het ons een leuk alternatief om te proberen dit jaar een release party te organiseren bij de diverse landelijke gebruikers groepen van de HCC.
Bas vind dit ook wel een leuke oplossing om Ubuntu opnieuw onder de aandacht te brengen. Voor we hier mee verder willen gaan zal er eerst naar de belangstelling vanuit Ubuntu-NL gekeken moeten worden.
Wie wil aan deze release party's meewerken en in welke regio(s)?  Kortom wil iedereen die mee wil werken dit aan mij melden zodat we een opzet kunnen maken. Verder een verzoek dit hier te melden en niet allemaal rechtstreeks met HCC contact op te nemen. Door het te bundelen kan er een gecoördineerd plan gemaakt worden.

Re: Releaseparties 13.04
« Reactie #12 Gepost op: 2013/01/19, 13:49:18 »
Koos de HTC maar een keer een makkelijkere locatie... niet iedereen heeft de beschikking over een auto en ik kan je van de vorige party in Eemnes vertellen dat het met de bus niet zo makkelijk te vinden was. Leg dat maar eens uit aan iemand die het niet eerder bezocht heeft. Om nog maar te zwijgen over de frequentie van dus bus aldaar... Ik heb het er voor over want ik hou van met de bus reizen maar of andere mensen daar ook zo over denken? ...