Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: toetsenbord  (gelezen 1464 keer)

Theejoo

  • Gast
toetsenbord
« Gepost op: 2008/04/27, 17:57:24 »
Mijn toetsenbord indeling was in Feisty Amerikaans/Engelks internationaal met dode toetsen.

Nu in de nieuwe versie is dit VS internationaal, telkens als ik Ubuntu afsluit moet ik opnieuw het toetsenbord configureren.
Na opstarten kan ik de toetsen Alt Gr wel gebruiken maar krijg niet de indeling van de functie toetsen.
Model toetsenbord heb ik al allemaal gewijzigd en werken niet.

Toetsenbord werkt enkel op VS international met dode toetsen, toetsenbordmodel 105 toetsen internationaal (PC)

Na afsluiten kan ik telkens opnieuw beginnen met configureren...

Begint wel te vervelen..

Offline Mij

  • Lid
toetsenbord
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/27, 20:22:19 »
Citaat van: Theejoo
Mijn toetsenbord indeling was in Feisty Amerikaans/Engelks internationaal met dode toetsen.

Nu in de nieuwe versie is dit VS internationaal, telkens als ik Ubuntu afsluit moet ik opnieuw het toetsenbord configureren.
Na opstarten kan ik de toetsen Alt Gr wel gebruiken maar krijg niet de indeling van de functie toetsen.
Model toetsenbord heb ik al allemaal gewijzigd en werken niet.

Toetsenbord werkt enkel op VS international met dode toetsen, toetsenbordmodel 105 toetsen internationaal (PC)

Na afsluiten kan ik telkens opnieuw beginnen met configureren...

Begint wel te vervelen..
Heb je het ook echt als standaard ingesteld?

Theejoo

  • Gast
toetsenbord
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/27, 20:39:22 »
Jawel is aangevinkt.

Offline lizardman

  • Lid
toetsenbord
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/27, 22:02:27 »
Ik heb gemerkt dat als ik dat vinkje bij 'Aparte groep voor elk venster' weg haal en dan reboot, dan 'pakt' hij 'm wel.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Theejoo

  • Gast
toetsenbord
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/28, 11:17:22 »
Ik ga het proberen lizardman.

Theejoo

  • Gast
toetsenbord
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/28, 11:27:37 »
Ook dit werkt niet

Heb ik nog geluk dat ik me niet hoef aan te melden met wachtwoord..

pffff wat een Hardly to believe.

Theejoo

  • Gast
toetsenbord
« Reactie #6 Gepost op: 2008/04/28, 14:37:27 »
Wat een rotzooi, zelfs bepaalde programma's zijn verwijderd, xmms player, krijg je in de plaats totem, pidgin geinstalleerd terwijl ik daar niet om heb gevraagd, een webbrowser epiphany of iets die is geinstalleerd, egika, k3b weg en krijg je iets unknown voor geschoteld die geen ééns dvd wil branden, ktorrent gibbon pffff, webrowser die de halvetijd grijs wordt en blijft zoeken.. niet te geloven
laat ik over de rest maar zwijgen van randapparatuur die ook niet meer werkt...
Zelfs als ik nu snaptic pakketbeheer wil opstarten, is telekens mijn wachtwoord verkeerd, doordat de toetsenbord indeling steeds wijzigd.

Laat vista dan ook mankementen hebben, maar ubuntu heeft er nog meer dan vista,

Als je ieder half jaar gekonfronteerd wordt met problemen, heb ik echt geen zin om alles terug in het reine te krijgen.

Tabee

Offline lizardman

  • Lid
toetsenbord
« Reactie #7 Gepost op: 2008/04/28, 20:57:43 »
Heb je eigenlijk wel een clean install gedaan?
Wat je daar allemaal opnoemt klinkt als een half-gelukte upgrade..?

Trouwens Totem en pidgin zitten standaard in Ubuntu, dus dat zou kunnen dat je die ziet staan.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Theejoo

  • Gast
toetsenbord
« Reactie #8 Gepost op: 2008/05/02, 08:19:46 »
Doe geen moeite meer lizardman, het linux tijdperk is voor mij voorbij ik heb er genoeg van...straks gaan ze nog zeggen! koop een nieuwe pc.
Niets meer werkt nog fatsoenlijk, mijn bericht had ik veel eerder willen geven, en is nu geschied via de labbertop wat wel werkt.

p.s
Ja ik had een clean install gedaan, zelfs pro's weten het niet, die altijd als de kippen erbij zijn..Maar ja negativiteit kunnen ze niet hebben want je bent een rookie.
En heb je natuurlijk iets verkeerd gedaan..

groet

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
toetsenbord
« Reactie #9 Gepost op: 2008/05/02, 10:15:02 »
Citaat van: Theejoo
Ja ik had een clean install gedaan, zelfs pro's weten het niet, die altijd als de kippen erbij zijn..Maar ja negativiteit kunnen ze niet hebben want je bent een rookie.
En heb je natuurlijk iets verkeerd gedaan..groet
Dan wil ik je uitdagen !
Neem je PC mee op 17 mei naar Amsterdam, dan wordt het voor je geïnstalleerd, kijken of het "ons" wel lukt.
Garanderen kunnen we niets, maar waarschijnlijk kunnen we er allebei van leren.

ps: Zie het woord uitdagen a.u.b. niet als een bedreiging ;)
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.