@benjamins, OpenID wordt steeds meer gebruikt en 99% van de computer gebruikers heeft wel een OpenID (al weten ze dat zelf meestal niet). Bijvoorbeeld een gmail, live, hyves of launchpad account is al een OpenID. Het gaat er mij om, dat anderen ook eens kunnen zien hoe dat OpenID werkt. Instellen is niet zo moeilijk en staat beschreven in mijn vorige post.
@jesse2314, Aan de randen, header en footer wil ik niet te veel veranderen, voor consistentie tussen de verschillende thema's. Kan er iets aan de content veranderd worden, om dit effect toch weg te krijgen?
@benjamins: HTML5 is gekozen door het internationale team. De reden: het is een nieuwe thema, dus ook het gebruik van nieuwe standaarden is aangeraden. De meeste oude browsers kunnen er gewoon mee overweg (behalve IE6, die maar deels). HTML5 heeft een aantal nieuwe tags, die het bijvoorbeeld voor blinden gemakkelijker maakt om door de pagina te navigeren, omdat je in HTML5 kunt definiëren waar de navigatie zich bevind, waar de de content zit etc. Ook het supporten van een browser die allang de wereld uit zou moeten zijn is geen prioriteit. De pagina moet nog wel gewoon te lezen zijn in IE6, maar hoeft er niet gelikt uit te zien.
@verhelsttje
1. In de tooltip moet wat meer nuttig informatie komen te staan. Een korte uitleg over het menu. Het probleem met de tooltip heb ik niet. Die gaat bij mij meteen weg zodra ik de muis beweeg. Lijkt me eerder een probleem op jou pc.
2 wat bedoel je precies daarmee?