Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amarok hoes afhalen  (gelezen 633 keer)

krvoverm

  • Gast
Amarok hoes afhalen
« Gepost op: 2008/04/14, 21:52:11 »
Van de ene dag op de andere slaagt Amarok er bij mij niet meer in om hoesjes af te halen van't internet
iemand een idee hoe dat komt?

Kaiowas

  • Gast
Amarok hoes afhalen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/14, 21:56:28 »
Bij mij werkt het ook niet meer nee, ik weet ook niet waar het aan ligt. Al moet ik eerlijk zijn dat ik het ook niet meer heb geprobeerd sinds ik Amarok 1.4.9 heb draaien. Dus ik weet niet of het daar aan ligt of dat het iets anders is. Ik kan zelfs de zoektermen niet aanpassen ofzo, hij vindt gewoon geen cover meer.

Edit:
Ik zit net te kijken op de amarok site:
Citaat
Amazon informed us about changes in their system that affected cover fetching in Amarok. We changed the necessary bits and pieces in Amarok to ensure that you can download covers for your favourite albums again.
Het is dus noodzakelijk dat je de Amarok 1.4.9.1 gaat gebruiken, dan werkt het weer. ;)

krvoverm

  • Gast
Amarok hoes afhalen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/14, 22:09:42 »
die versie is niet te vinden in m'n paketbeheer

Kaiowas

  • Gast
Amarok hoes afhalen
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/14, 22:14:22 »
Hier kun je vinden hoe je hem via de source-code kunt installeren. ;) Het kan altijd wel ff duren eer de nieuwste versie beschikbaar is in je pakketbeheerder.

Amarok hoes afhalen
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/14, 22:16:48 »
of je hoesje/cd is niet bekend bij Amazon
of de Amazon-site is even uit de lucht
of je hebt meer dan 3 miljoen titels illegaal gedownload; ik heb wel eens gelezen dat Amazon na dergelijke aantallen spontaan stopt...
;-)