Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: logs.ubuntu-eu.org log file...  (gelezen 750 keer)

langezwieper

  • Gast
logs.ubuntu-eu.org log file...
« Gepost op: 2008/02/06, 16:30:26 »
Momenteel staat er op die site een logfile waar ik praat over een site ik voor een klant heb gemaakt, is er enige mogelijkheid
dat ik mezelf uit de log verwijderd kan hebben? of evt mijn naam en het website adres veranderd kan krijgen?

Want momteneel duik ik hiermee op in de google zoek resultaten wat niet erg fijn is voor mijn klanten

Offline Mij

  • Lid
logs.ubuntu-eu.org log file...
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/06, 16:35:36 »
Citaat van: langezwieper
Momenteel staat er op die site een logfile waar ik praat over een site ik voor een klant heb gemaakt, is er enige mogelijkheid
dat ik mezelf uit de log verwijderd kan hebben? of evt mijn naam en het website adres veranderd kan krijgen?

Want momteneel duik ik hiermee op in de google zoek resultaten wat niet erg fijn is voor mijn klanten
moet je de administrator proberen te bereiken en vragen of die dat er af kan halen/veranderen

langezwieper

  • Gast
logs.ubuntu-eu.org log file...
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/06, 16:53:38 »
Maar wie zit er achter en hoe kan ik hem dan evt bereiken? kan namelijk niet vinden va, wie het is... of wie de admin is of dergelijke

Offline SWAT

  • Administrator
logs.ubuntu-eu.org log file...
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/06, 18:27:08 »
Het is algemeen bekend dat het kanaal gelogged wordt, zodoende staan de logs online.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
logs.ubuntu-eu.org log file...
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/06, 18:36:33 »
Als je hier in geuren en kleuren vermeld waar het staat kunnen we het allemaal zien, maar wat win je daarmee?
Die logs verdwijnen binnen de kortste keren in de anonimiteit hoor.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

langezwieper

  • Gast
logs.ubuntu-eu.org log file...
« Reactie #5 Gepost op: 2008/02/06, 18:36:47 »
Citaat van: SWAT
Het is algemeen bekend dat het kanaal gelogged wordt, zodoende staan de logs online.
Dit was ook helemaal geen probleem maar het is maar sinds kort dat ze ook effectief door google worden geindexeerd en dat vind ik een stuk minder...