Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: RHEL6 uit en spin-off al te downloaden  (gelezen 1521 keer)

RHEL6 uit en spin-off al te downloaden
« Gepost op: 2010/11/13, 20:59:22 »
Zoals de gemiddelde geek al wel wist is Redhat Enterprice 6 onlangs uitgekomen met veel leuke upgrades zoals KDE4.
Natuurlijk ben ik als fanatiek distro hopper meteen aan het zoeken gegaan en had al snel een spin-off gevonden.
Zie hier de release info

Voor eenieder die zoals ik al tijden zat te wachten, Scientific Linux 6 is al als rolling release te Downloaden, CentOS word nog even wachten dacht ik op te kunnen maken uit hun forum.

Veel Plezier  ;)
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: RHEL6 uit en spin-off al te downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/13, 21:57:56 »
Zoals de gemiddelde geek al wel wist is Redhat Enterprice 6 onlangs uitgekomen met veel leuke upgrades zoals KDE4.
Natuurlijk ben ik als fanatiek distro hopper meteen aan het zoeken gegaan en had al snel een spin-off gevonden.
Zie hier de release info

Voor eenieder die zoals ik al tijden zat te wachten, Scientific Linux 6 is al als rolling release te Downloaden, CentOS word nog even wachten dacht ik op te kunnen maken uit hun forum.

Veel Plezier  ;)

Klinkt interessant. Dank voor de koppeling.  :)

Re: RHEL6 uit en spin-off al te downloaden
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/14, 18:40:31 »
SL6 draait hier ondertussen behoorlijk lekker. Heb hem zonder problemen op een externe schijf geïnstalleerd, alleen zijn er nog wel flinke problemen met de intel video driver, die is nog niet werkend te krijgen dus moet ik vesa gebruiken. Ook is SL natuurlijk nog niet bij met het recompileren en aanpassen van de rhel code dus ontbreekt er nog best een hoop maar op yumex na mis ik zelf niet echt iets.
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: RHEL6 uit en spin-off al te downloaden
« Reactie #3 Gepost op: 2010/11/14, 22:18:54 »
SL6 draait hier ondertussen behoorlijk lekker.

Mag ook wel, want CERN gebruikt het voor het Large Hadron Collider-project..... Als Scientific Linux raar gaat doen, dan volgt er een nieuwe oerknal.  :P