Teams > Forum feedback

Verzoek

(1/3) > >>

Rik123:
Dit forum heeft 12225 leden waarvan een enorm groot deel nooit meer actief is. Waarom is er geen optie om je account te verwijderen ?  Als een moderator dit leest, verwijder dan a.u.b mijn account. Precies op de manier zoals het ooit met Angela is gedaan. De oude rotten in het vak weten precies wie ik bedoel. 

Ik wil hier niet meer actief zijn, omdat dit forum mij te veel prikkels geeft waar ik me niet goed bij voel. 

MKe:
gewoon niet meer inloggen werkt prima.

Ron:
Een account verwijderen wordt nooit gedaan, omdat sommige onderwerpen daardoor onleesbaar (kunnen) worden.
Wel is er een optie, om een account te anonimiseren, maar dat kan alleen door een admin gedaan worden.
Hiervoor zul je dus een admin een bericht moeten sturen.

Ronaldus:

--- Citaat ---Ik wil hier niet meer actief zijn, omdat dit forum mij te veel prikkels geeft waar ik me niet goed bij voel.

--- Einde van citaat ---
Jammer...

ZijneBalorigheid:

--- Citaat van: Rik123 op 2021/10/08, 12:15:42 ---Dit forum heeft 12225 leden waarvan een enorm groot deel nooit meer actief is. Waarom is er geen optie om je account te verwijderen ?  Als een moderator dit leest, verwijder dan a.u.b mijn account. Precies op de manier zoals het ooit met Angela is gedaan. De oude rotten in het vak weten precies wie ik bedoel. 

Ik wil hier niet meer actief zijn, omdat dit forum mij te veel prikkels geeft waar ik me niet goed bij voel.

--- Einde van citaat ---

Kun jij /wil jij / durf jij algemeen beschreven voorbeelden te geven?
Is er alhier zoiets als een gedragscode en zo niet: is dat een te overwegen optie?
Ik zit hier ook al heel lang maar "Angela" doet mij geen belletje rinkelen overigens

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie