Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox en GNOME  (gelezen 1729 keer)

Offline zappa

  • Lid
    • http://www.c3c.be
Firefox en GNOME
« Gepost op: 2006/02/02, 20:10:30 »
Gewoon even meegeven hoe geniaal dat toch allemaal is :)

Moet je eens een browser openen (wel die staat nu open :)) en een wat tekst selecteren en dat dan gewoon op uw desktop slepen. Gaat ook met foto's...

En ook GAIM is leuk. Je kan gewoon een bestand in de tekstbalk slepen en dat wordt netjes doorgestuurd.

Zoals veel dingen is dit ook maar een toevallige vondst, sorry voor diegenen die zoiets hebben van dat wist ik al lang :p

A GUI can be real fun :)

`GooZ

  • Gast
Firefox en GNOME
« Reactie #1 Gepost op: 2006/02/02, 20:35:37 »
Citaat van: zappa
En ook GAIM is leuk. Je kan gewoon een bestand in de tekstbalk slepen en dat wordt netjes doorgestuurd.
Mja, jammer dat de Google Talk/jabber protocol nog geen bestanden versturen ondersteunt. Mijn Windows-gebruikende vrienden werken namelijk veel liever in een cleane interface (as in, google talk) :)
Bedankt voor de tip ivm FF trouwens, dat wist ik nog niet.

Saamelainen

  • Gast
Firefox en GNOME
« Reactie #2 Gepost op: 2006/02/02, 21:36:15 »
Vanavond zitten er vast allerlei mensen naar de desktop te slepen. :)
Heel handig! Bedankt voor de tip.

Firefox en GNOME
« Reactie #3 Gepost op: 2006/02/03, 14:39:35 »
Bestanden versturen via MSN is zo traag als dikke str*t in een trechter... Ik doe dat gewoon via apache ;)

`GooZ

  • Gast
Firefox en GNOME
« Reactie #4 Gepost op: 2006/02/06, 16:48:53 »
Citaat van: Dennis
Bestanden versturen via MSN is zo traag als dikke str*t in een trechter... Ik doe dat gewoon via apache ;)
Haha, kleurrijke vergelijking, maar zo is het wel. En dat terwijl het P2P werkt (dus niet via een server gaat)? Ikzelf vind het heel vreemd.

Firefox en GNOME
« Reactie #5 Gepost op: 2006/02/06, 19:32:08 »
Het gaat dus WEL via de server...

`GooZ

  • Gast
Firefox en GNOME
« Reactie #6 Gepost op: 2006/02/07, 22:09:29 »
Oh mijn excuses. Ik dacht ooit eens gezien te hebben dat-ie een direct connection met de andere PC in kwestie maakte. Via de server...hoe komen ze erbij...