Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vraagje over jullie oude enquête  (gelezen 2750 keer)

Offline Joshua822

  • Lid
Vraagje over jullie oude enquête
« Gepost op: 2010/10/27, 22:14:33 »
Hallo.

Sorry als ik hier zo kom binnenvallen. Maar ik zou jullie graag vragen waarmee jullie de enquête uit dit forumtopic hebben gemaakt en hoe jullie de resultaten hebben verwerkt.

We willen binnen het documentatieteam namelijk iets soortgelijks doen, om meer structuur in het onderhouden van de wiki aan te brengen.

Alvast bedankt voor jullie hulp! :)

Re: Vraagje over jullie oude enquête
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/27, 22:15:49 »
Is gemaakt met Google Spreadsheets :)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Vraagje over jullie oude enquête
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/27, 22:24:58 »
Hey Joshua, ik wilde deze enquête toevallig binnenkort bijwerken naar de nieuwere Ubuntu versies.

voor de liefhebbers, klik hier voor een samenvatting van de uitslagen in de vorm van grafieken. Klik hier voor het spreadsheet.
Zo zien de resultaten eruit. In mijn ervaring met Google Docs kan dat ook mooier, grafiekjes/diagrammen enzo. Misschien is dat de eerste link (waar wij geen rechten voor hebben om te mogen zien).

Als je verder hulp nodig hebt met die enquête moet je het laten weten.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Joshua822

  • Lid
Re: Vraagje over jullie oude enquête
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/27, 22:25:19 »
Ja, maar ik bedoel niet hoe alleen de resultaten vormgegeven zijn ( in een spreadsheet dus ).

Ik bedoel voornamelijk het invulgedeelte van de enquête: met welke (gratis) service kun je zoiets maken?

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Vraagje over jullie oude enquête
« Reactie #4 Gepost op: 2010/10/27, 22:27:45 »
Ga naar docs.google.com. Klik op "nieuw" en dan formulier.
Het is dus niet met Spreadsheets gemaakt. De uitkomst is een spreadsheet.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!