Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: bij installeren vlc engelstalige mappen in bestandsbeheerder.  (gelezen 368 keer)

Beste mensen,

Ik wil vlc speler installeren in keuze van de redactie stond vlc, dus heb ik deze geïnstalleerd. Maar nu kreeg ik in bestandsbeheer Engelstalige mappen erbij. Ik heb vlc weer verwijderd en de Engelstalige mappen weer verwijderd. Bij categorieën  stond vlc speler ook bij die heb ik geïnstalleerd daar krijg ik de Engelstalige mappen niet. Wat is nou het verschil tussen die twee? Bij keuze van de redactie stond ook libreoffice bij als niet geïnstalleerd terwijl deze standaard al op zit. Vind ik vreemd. Misschien weten jullie hier antwoord op. ps ik heb xubuntu 16.04

Met vriendelijke groet,
Sjaak Straver

Re: bij installeren vlc engelstalige mappen in bestandsbeheerder.
« Reactie #1 Gepost op: 2018/02/19, 10:09:59 »
@  Sjaak Straver,

Persoonlijk, verkies ik het, om altijd een programma te installeren via Synapticpakketbeheer.
Heb je Synapticpakketbeheer niet, of vind je die niet, -- installeer het dan eens via de terminal.

Probeer dit eens. Maar voel je vrij.

spievensterke.
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Offline koos4401

  • Lid
Re: bij installeren vlc engelstalige mappen in bestandsbeheerder.
« Reactie #2 Gepost op: 2018/02/19, 11:53:57 »
Ik vermoed dit je VLC 3.0 hebt geïnstalleerd via "snap", want mij is hetzelfde overkomen.
De mappen zijn nog leeg en kon ik zonder meer wissen.
@Petineke: zelfs VLC 2 loopt in zijn (2.2) in synaptic achter.; 2.3 is er al tijden.
Op 27-okt-2009 om 08.20 GMT geregistreerd als gebruiker nr.: 498523

Offline nieuwbie

  • Lid
Re: bij installeren vlc engelstalige mappen in bestandsbeheerder.
« Reactie #3 Gepost op: 2018/02/21, 18:57:32 »
Ja, dat had ik ook bij het installeren van een snap. Blijkbaar bij-effect.
Clevo CJ70CU i7 16GB Ubuntu Unity 22.04; HP Compaq Presario CQ57 i3 4 GB Ubuntu Unity 20.04; HP Elitebook 6930p Core2 Duo 2GB Mint Cinnamon 20; HP 6830s Core2 Duo Xubuntu 20.04; HP nc6120 Pentium M 2GB MX-21