Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: dock in feisty  (gelezen 3565 keer)

dock in feisty
« Gepost op: 2007/04/05, 13:03:26 »
ik ben pas overgestapt naar ubuntu feisty , nou wil ik daar een leuke starter dock installeren maar dit wil me nog niet echt lukken ,
kiba dock hangt ergens onder mijn  desktop en ik krijg m daar ook echt niet weg..
de launcher van screenlets wil geen iconen laden en loopt dan vast....
gdesklets niet geprobeerd want die werd met de upgrade naar feisty meteen verwijderd en zal dus vast niet samen werken met iets uit de basis install van feisty...


iemand sugesties ???
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Guus

  • Gast
dock in feisty
« Reactie #1 Gepost op: 2007/04/05, 15:19:30 »
op mijn pc met de 7.4 beta werkt gdesklets prima

dock in feisty
« Reactie #2 Gepost op: 2007/04/05, 21:02:55 »
toch maar eens installeren dan.... ben er altijd goed over te spreken geweest , t werd met de upgrade alleen verwijderd dus heb t maar niet meer geprobeerd..

ik ga eens aan de slag.....
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
dock in feisty
« Reactie #3 Gepost op: 2007/04/06, 01:51:05 »
bij mij werkt kibe-dock gewoon, had ergens een debje vandaan, np
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

dock in feisty
« Reactie #4 Gepost op: 2007/04/06, 11:55:42 »
Citaat van: Ronnie
bij mij werkt kibe-dock gewoon, had ergens een debje vandaan, np
krijg er alleen gevonden die niet werken en een warbij de dock onder mijn desktop komt te hangen.... :(

gdesklets werkt wel maar de starterbar ziet er echt niet uit , krijg er een of ander transparant kader omheen wat ergens boven mijn desktop zweeft....
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

bassreal

  • Gast
dock in feisty
« Reactie #5 Gepost op: 2007/04/06, 13:57:04 »
ik heb niet echt een dock maar kheb men werkbalk zo gemaakt dat het er net eentje is
kheb hem smaller en groter gemaakt en alle icoontjes vervangen door mac icoontjes
en dan de balk met toepassingen enzo verwijderd en het hoofdmenu toegevoegd en dat vervangen door het apple icoon
eigenlijk heb ik dat zo met heel men desktop gedaan
heeft wel een leuk zicht vind ik

hosti

  • Gast
dock in feisty
« Reactie #6 Gepost op: 2007/04/08, 02:53:16 »
avant-window-decorator al geprobeerd? daar is deslets (en zeker kiba dock) niets tegen!

dock in feisty
« Reactie #7 Gepost op: 2007/04/09, 15:26:17 »
nooit van gehoord maar ik ga er een google naar doen :)
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
dock in feisty
« Reactie #8 Gepost op: 2007/04/09, 15:29:02 »
Citaat van: hosti
avant-window-decorator al geprobeerd? daar is deslets (en zeker kiba dock) niets tegen!
avant-window-navigator

maar ik vind dat maar niks.. werkt niet zoals het hoort op mijn systeem :) (teveel bugs, in de svn versie althans)
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

dock in feisty
« Reactie #9 Gepost op: 2007/04/09, 17:26:04 »
ik krijg de svn versie niet eens aan de praat , loopt te mekkeren ove corrupte m4 bl@bl@ ofzo... en heb nergens iets van een deb of iets anders gevonden....

tot zover socialdefect@avant :)
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

dock in feisty
« Reactie #10 Gepost op: 2007/04/12, 13:16:18 »
hoi,

ik heb al veel gehoord en gezien over dat Kiba Dock
maar nu is mijn vraag : hoe instaleer ik het? want ben nu al een tijdje aan het zoeken, maar kan nergens deb filetjes vinden?
of ben ik verkeerd?

Mvg Desert Eagle
Mvg Desert_Eagle

dock in feisty
« Reactie #11 Gepost op: 2007/04/12, 13:21:49 »
ik heb via google wel een debje gevonden hoor gewoon gezocht naar "kiba-dock .deb" ofzo iets....

ik kreeg t alleen niet goed werkend in feisty maar daar schijnt niet iedereen problemen mee te hebben dus succes ermee....
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
dock in feisty
« Reactie #12 Gepost op: 2007/04/12, 13:58:00 »
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Nozem

  • Gast
dock in feisty
« Reactie #13 Gepost op: 2007/04/25, 08:43:51 »
Typisch, want hoewel die versie bij mij wel werkte, was hij veel onstabieler dan de versie die ik onderaan dit draadje vond: http://www.kiba-dock.org/index.php?option=com_smf&Itemid=30&topic=224.0

Kennelijk is deze software nog sterk in ontwikkeling...

Offline Soul-Sing

  • Lid
dock in feisty
« Reactie #14 Gepost op: 2007/04/25, 08:44:51 »
Citaat van: Nozem
Typisch, want hoewel die versie bij mij wel werkte, was hij veel onstabieler dan de versie die ik onderaan dit draadje vond: http://www.kiba-dock.org/index.php?option=com_smf&Itemid=30&topic=224.0

Kennelijk is deze software nog sterk in ontwikkeling...
dat klopt. je hoort nog vaak over bugs ed.

hosti

  • Gast
dock in feisty
« Reactie #15 Gepost op: 2007/04/26, 21:41:23 »
Citaat van: socialdefect
ik krijg de svn versie niet eens aan de praat , loopt te mekkeren ove corrupte m4 bl@bl@ ofzo... en heb nergens iets van een deb of iets anders gevonden....

tot zover socialdefect@avant :)
Zie http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=385981 - source.lis aanpassen en avant binnenhalen.