Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bestand eigenschappen markeren  (gelezen 373 keer)

Bestand eigenschappen markeren
« Gepost op: 2013/04/25, 09:26:41 »
In vorige ubuntu versies (gebruik nu 12.10) kon via eigenschappen van een bestand een extra markering geplaatst worden. Bijvoorbeeld: wanneer een tekst bestand bewerkt is een groen vinkje. Zo konden er verschillende extra markeringen gebruikt worden.

Hoe kan ik dit weer toevoegen in het eigenschappen venster van een bestand?

Offline vanadium

  • Lid
Re: Bestand eigenschappen markeren
« Reactie #1 Gepost op: 2013/04/25, 12:18:59 »
Wellicht is dit ook een van de elementen die eruit werden gesloopt. Met de overgang naar GTK 3 werden verschillende functies, waarvan werd ingeschat dat ze niet veel gebruikt worden, eruitgesloopt.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Bestand eigenschappen markeren
« Reactie #2 Gepost op: 2013/04/25, 12:41:20 »
Wellicht is dit ook een van de elementen die eruit werden gesloopt. Met de overgang naar GTK 3 werden verschillende functies, waarvan werd ingeschat dat ze niet veel gebruikt worden, eruitgesloopt.
Gnome.....  :'(

Re: Bestand eigenschappen markeren
« Reactie #3 Gepost op: 2013/04/25, 12:53:34 »
Wellicht is dit ook een van de elementen die eruit werden gesloopt. Met de overgang naar GTK 3 werden verschillende functies, waarvan werd ingeschat dat ze niet veel gebruikt worden, eruitgesloopt.


... en een aantal hebben ze weer opnieuw ingebouwd in 3.8 en bovendien praat je nu over een verkeerde versie want in Nautlius 3.6 zijn dingen verwijderd en 12.10 heeft 3.4 13.04 heeft 3.6 maar dat kun je gemakkelijk updaten naar 3.8 om de functionaliteit weer terug te krijgen.

Overigens werken die vinkjes hier weg gewoon in 12.10 wanneer er iets is gewijzigd.
« Laatst bewerkt op: 2013/04/25, 12:58:51 door Vistaus »

Offline vanadium

  • Lid
Re: Bestand eigenschappen markeren
« Reactie #4 Gepost op: 2013/04/26, 18:05:26 »
Ja, ik zal het wel verkeerd hebben. Ik dacht dat in nautilus 12.10 ook al een aantal functies, die vroeger onder gnome 2 bestonden, niet meer aanwezig waren, maar ik kan verkeerd zijn.