Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Versora  (gelezen 1215 keer)

Offline woteb

  • Lid
Versora
« Gepost op: 2006/08/09, 08:58:13 »
Op www.desktoplinux.com (een aanrader voor hen die van Linux nieuwtjes houden!!) kwam ik vandaag een artikel tegen over Versora.
Dit claimt dat het moeiteloos Windows bestanden zoals data van Office e.d. kan migreren naar Linux.

Hier een link naar het programma: http://www.versora.com/knowledgebase/progressiondesktop:linux en hier wat het kostL http://www.versora.com/catalog/product_info.php?products_id=39

Heeft iemand hier ervaringen mee en is dit iets voor hen die willen migreren naar Linux maar het eigenlijk niet durven?
Laptop, HP 550, Dual Core 1 GB RAM/2 Ghz:: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie) Fluxbox / IceWM / XFCE4 / Openbox / LXDE.
3 Werkstations + 1 laptop: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie Gnome/XFCE/IceWM)
Server: Debian 5.0 Stable (Lenny)

Versora
« Reactie #1 Gepost op: 2006/08/11, 14:38:27 »
Het is zeker geen $29 waard... Bestanden converteren doet OO.o zelf wel voor je en voor de rest $29 betalen is van den gekke. Er wordt overigens ook gewerkt aan een open source programma wat exact hetzelfde doet.

socratux

  • Gast
Versora
« Reactie #2 Gepost op: 2006/08/11, 16:40:48 »
Ja, als je kijkt naar wat voor formaten OO allemaal ondersteunt, dan zie je dat je niet zo snel zo'n convertor nodig hebt.

Offline woteb

  • Lid
Versora
« Reactie #3 Gepost op: 2006/08/11, 17:12:41 »
Maar versora doet MEER dan alleen OOo van en naar MSO bestanden converteren......
Laptop, HP 550, Dual Core 1 GB RAM/2 Ghz:: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie) Fluxbox / IceWM / XFCE4 / Openbox / LXDE.
3 Werkstations + 1 laptop: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie Gnome/XFCE/IceWM)
Server: Debian 5.0 Stable (Lenny)

dsl-freak

  • Gast
Versora
« Reactie #4 Gepost op: 2006/08/12, 00:29:27 »
Citaat van: woteb
Maar versora doet MEER dan alleen OOo van en naar MSO bestanden converteren......
Citaat
Progression Desktop moves critical data, application settings, network shares, desktop settings, directory structures and more in a predictable and repeatable fashion.

Migrate Microsoft Outlook and Outlook Express to Novell Evolution, KMail, Mozilla or Thunderbird, Microsoft Internet Explorer to Mozilla, Firefox or Konqueror, Microsoft Office to OpenOffice.org and more.
Ik zou wel eens willen weten of dit werkt, en voor hoeverre. Je windows profiel omzetten.. euhm.. desktop background veranderen onder een linux distributie? Meer kan ik mij er niet bij voorstellen.

Dit is een product voor bedrijven denk ik, maar is het juist voor bedrijven niet beter om alles handmatig te doen vraag ik mij dan af.

budster

  • Gast
Versora
« Reactie #5 Gepost op: 2006/08/12, 00:53:35 »
Citaat van: dsl-freak
Citaat van: woteb
Maar versora doet MEER dan alleen OOo van en naar MSO bestanden converteren......
Citaat
Progression Desktop moves critical data, application settings, network shares, desktop settings, directory structures and more in a predictable and repeatable fashion.

Migrate Microsoft Outlook and Outlook Express to Novell Evolution, KMail, Mozilla or Thunderbird, Microsoft Internet Explorer to Mozilla, Firefox or Konqueror, Microsoft Office to OpenOffice.org and more.
Ik zou wel eens willen weten of dit werkt, en voor hoeverre. Je windows profiel omzetten.. euhm.. desktop background veranderen onder een linux distributie? Meer kan ik mij er niet bij voorstellen.

Dit is een product voor bedrijven denk ik, maar is het juist voor bedrijven niet beter om alles handmatig te doen vraag ik mij dan af.
Ik kan mij er juist heel veel bij voorstellen, inderdaad wel voor bedrijven, waar je even 500 systemen moet omzetten, denk alleen aan adresboeken, bookmarks, templates etc Zou jij dit voor 500 gebruikers met de hand willen doen? achtergrond plaatje zou wel het minst interessant zijn.

Offline Xirtam

  • Lid
    • Ubuntu 4 You
Versora
« Reactie #6 Gepost op: 2008/10/25, 20:52:19 »
Al goede ervaringen opgedaan met Versora?
Binnenkort zal ik toch van XP een hoeveelheid Outlook gegevens moeten overzetten.

Op [url]http://www.neotek.hu/en/o2e_en.html[url]wordt outlook2evolution besproken.
_/_/_/ I took an IQ test and the result was negative... :cool:
_/_/_/ Ubuntu user #24348
_/_/_/ HP 6820 - Ubuntu 9.04 - Compiz - Virtualbox XP