Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: NL versie van Ubuntu  (gelezen 1783 keer)

NL versie van Ubuntu
« Gepost op: 2023/10/06, 09:03:36 »
Hallo beste mensen,

Ik wil Ubuntu NL gaan gebruiken, maar het lukt mij maar niet om de juiste download locatie te vinden voor de NL versie van Ubuntu. Kan s.v.p  iemand helpen, b.v. door mij de juiste download-link te plaatsen- of te sturen? Ikzie dat nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen

Offline DeBaas

  • Lid
Re: NL versie van Ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2023/10/06, 09:42:06 »
A: het is niet handig je e-mail adres op een forum te laten zien, spambots vinden zo een gewillig slachtoffer.
B: een Ubuntu .iso is standaard (gedeeltelijk) multi talig, ook NL.
Bij installatie vanaf een USB kun je kiezen voor de juiste taal, NL, het juiste toetsenbord, US internationaal, en de juiste tijdzone, Amsterdam.
Succes.

P.S. welkom op het forum.
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Re: NL versie van Ubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2023/10/06, 09:47:25 »
Hallo DeBaas, Dank voor jouw bericht, maar het is mij al gelukt om in Ubuntu de taal tewijzigen naar NL. )verigens ik heb toch mijn e-mailadres niet getoond ? Met vriendelijke groet,
Cor Jansen

Offline bart85

  • Lid
Re: NL versie van Ubuntu
« Reactie #3 Gepost op: 2023/10/06, 10:14:32 »
Je hebt je mailadres in je account naam staan.
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.
You can never make a system 100% secure unless you unplug the machine from all networks, turn it off, lock it in a safe, smother it in concrete and never use it.

Re: NL versie van Ubuntu
« Reactie #4 Gepost op: 2023/10/06, 10:31:54 »
Dank voor de waarschuwing DeBaas. Ik was mij daar niet van bewust. Kan ik dat nog wijzigen?
Groet,
Cor

Offline MKe

  • Lid
Re: NL versie van Ubuntu
« Reactie #5 Gepost op: 2023/10/06, 15:53:08 »
Dank voor de waarschuwing DeBaas. Ik was mij daar niet van bewust. Kan ik dat nog wijzigen?
Groet,
Cor
Even een bericht aan het forumteam sturen.