Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mighty Mouse  (gelezen 878 keer)

Offline Henne

  • Lid
Mighty Mouse
« Gepost op: 2007/06/21, 08:58:52 »
Ik ben dringend aan een nieuwe muis toe, en aangezien Apple nu ook muizen maakt met linker en rechter knoppen dacht ik bij mezelf... Waarom geen Apple muis?

Weet iemand of deze goed werken op Linux? (De Mighty Mouse dan)


Plaatje? http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1122990178.jpg
Powered by Linux - Ubuntu 9.10

Offline siegi

  • Lid
Mighty Mouse
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/21, 12:07:52 »
Een apple muis staat kwa design goed bij een apple computer.
Maar zoals gewoonlijk zal apple weer duur zijn voor wat je krijgt, ik zou gewoon voor een logitech of een Razer ofzow.
Sommige logitech muizen zijn zalig gevormd en met hun nieuwe laser inplaats van optisch werken ze op alle vlakken zonder problemen.
Microsoft zou ik nemen en zeker geen microsoft draadloos die vliegen te goed als je kwaad zijt.

Offline Henne

  • Lid
Mighty Mouse
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/21, 17:15:49 »
Welja, zowiezo NIET draadloos, echt ambetant dan. De eerste keer dat ik die had... Ik ging van mijn PC weg en ik geef een tikje aan mijn muis, woeps van de tafel.

Ook constant batterijlader die het niet goed deed. Ik ben dan weer overgeschakeld naar een oude Logitech balmuisje, maar die begint nu (toch wel na 8 jaar) kuren te krijgen. Het heeft zijn tijd gehad denk ik maar :).

Dus beter voor een gewone "goedkope" muis gaan?
Powered by Linux - Ubuntu 9.10

Offline siegi

  • Lid
Mighty Mouse
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/21, 17:42:20 »
De minste van logitech met draad, zijn anders heel licht in de hand, dit type zit bv ook bij nieuwe hp computers staat wel hp op maar is gemaakt door logitech.  Als je echt iets tegen draadloos zou hebben.

Persoonlijk ben ik heel tevreden over mijn draadloze muis mx600 van het mx3000 set.  batterijen zijn gewone aa die 6 maand meegaan en de muis zegt me 2 weken op voorhand dat de batterijen gaan plat gaan.   En laten vallen heb ik eigenlijk nooit last van is natuurlijk de vraag wat je ermee doet he.
Ik ben pro draadloos zo handig geen gezeul met kabels, en een muis die niet meer verder kan omdat de kabel in de knoop zit.