Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bodhi Linux  (gelezen 967 keer)

Bodhi Linux
« Gepost op: 2012/03/12, 19:37:18 »
Heb zopas Bodhi Linux geïnstalleerd. Een leuke distro maar ik loop echter nog tegen een aantal problemen aan:
  • bij elke herstart, staat mijn schermresolutie niet goed meer. Hoe kan ik dit instellen dat dit blijvend is. Ik heb gekozen voor opslaan maar hij blijft hardnekkig
  • Connecteren met internet lukt wel maar ik moet ook telkens mijn paswoord ingeven. Hoe kan ik dit automatiseren

Wie weet raad?
Linux Mint 18.3  Xfce

Re: Bodhi Linux
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/12, 20:28:26 »
Voor dat connecteren zul je even gnome-keyring moeten installeren uit Synaptic. Daarna werkt het wel.
Heb je verder je videokaart-driver geïnstalleerd via menu --> Programma's --> Systeem --> Additional drivers (extra stuurprogramma's)?
« Laatst bewerkt op: 2012/03/12, 20:29:57 door Vistaus »

Re: Bodhi Linux
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/12, 22:45:34 »
Heb je verder je videokaart-driver geïnstalleerd via menu --> Programma's --> Systeem --> Additional drivers (extra stuurprogramma's)?
'Systeem' zie ik niet staan. Moet ik nog iets doen in Synaptic misschien? Heb nochtans alles up to date gebracht.
Linux Mint 18.3  Xfce

Re: Bodhi Linux
« Reactie #3 Gepost op: 2012/03/13, 00:00:04 »
Ow, Systeemtoepassingen heet het, excuus.

Evt. als je weet wat voor videokaart je hebt kun je de driver ook via Synaptic installeren i.p.v. via extra stuurprogramma's, dat is zo :)