Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: K9copy  (gelezen 888 keer)

Rainmaster

  • Gast
K9copy
« Gepost op: 2008/10/14, 18:10:02 »
Momenteel heb ik een probleem met K9copy.
Als ik als input device een folder met dvd bestanden aanvink krijg ik gewoon netjes de Title te zien ect...
en kan ik me ding doen. Ik heb de output device op ISO Image staan.
Als ik dan op copy klik kan ik aangeven waar ik me ISO wil weg zetten met die dvd files erop. Alleen als ik kan naar die map ga staat er geen iso helemaal niks.

Nu ben ik nieuw met deze applicatie alleen ik had wel verwacht dat het zo had moeten werken.
Wat me ook opvalt is dat het knopje create DVD grijs blijft?

Kan iemand me helpen?

Offline Buurtje

  • Lid
Re: K9copy
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/08, 14:39:52 »
Ditzelfde probleem heb ik gekregen na de update van Hardy naar Intrepid. Helaas heb ik nog geen oplossing kunnen vinden. Iemand??
Ubuntu 11.04 - Alternate 17W14 Core2Duo T7500 2,2 GHz processor met 3GB DDR2-667MHz, 200GB HHD, en een NVIDIA 8400MG 256MB.

Offline Buurtje

  • Lid
Re: K9copy
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/08, 21:07:56 »
In sommige topics wordt gezegd dat er geen spaties in de naam van het iso-bestand moeten zitten. Maar als ik mijn bestand /home/buurman/Video's/video.iso noem zitten daar geen spaties in. Toch werkte het niet.

Het probleem zit wellicht in de naam van de map Video's. Ik kreeg wel een iso-image in de map /home/buurman/dvdrip-data

Meer geluk dan wijsheid, maar probeer het ook eens.
Ubuntu 11.04 - Alternate 17W14 Core2Duo T7500 2,2 GHz processor met 3GB DDR2-667MHz, 200GB HHD, en een NVIDIA 8400MG 256MB.

Offline Mikkel

  • Lid
Re: K9copy
« Reactie #3 Gepost op: 2008/12/09, 12:30:16 »
Het probleem zit wellicht in de naam van de map Video's. Ik kreeg wel een iso-image in de map /home/buurman/dvdrip-data
Ik denk dat het aanhalingsteken in de naam Video's dan de boosdoener is. Je kunt dat makkelijk uitproberen door die map te hernoemen. ;) Ubuntu maakt ook verschil tussen hoofd- en kleine letters, dus ook even opletten dat je de namen exact overneemt.