Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] test embedded code  (gelezen 1309 keer)

[OPGELOST] test embedded code
« Gepost op: 2011/09/10, 23:08:10 »
Ik probeer de schoolkalender die we in smartschool hebben, en waarop de leerkrachten schrijfrechten hebben, automatisch te laten verschijnen op de website van de school. Ik heb op die website echter geen schrijfrechten.
Waar kan ik die even plakken om het resultaat te bekijken als niet-geprivilegieerde gebruiker ?
« Laatst bewerkt op: 2011/09/11, 12:54:20 door Prosper »
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: test embedded code
« Reactie #1 Gepost op: 2011/09/11, 08:14:44 »
Ik probeer de schoolkalender die we in smartschool hebben, en waarop de leerkrachten schrijfrechten hebben, automatisch te laten verschijnen op de website van de school. Ik heb op die website[welke?] echter geen schrijfrechten.
Waar kan ik die[wat?] even plakken om het resultaat te bekijken als niet-geprivilegieerde gebruiker ?

Kan je iets duidelijker zijn?
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Re: test embedded code
« Reactie #2 Gepost op: 2011/09/11, 12:52:59 »
"die website"= de schoolwebsite. Die is gemaakt in joomla en ik heb geen beheerrechten
"die"= de door google gegenereerde code voor "embedded".

Maar ondertussen is het opgelost, hoor.
Mijn euro is gevallen dat mijn startpagina van firefox een eigen html-ding is (jaren geleden hier op het forum gekregen) waarin ik een aantal linken mooi in kolommen heb staan.
Heb die google-code daar in gepleurd, wat gerommeld met de lay-out en het werkt perfect.
Alle activiteiten die vorig jaar zijn ingevoerd worden zichtbaar als ik in dat frame met de datumzoekknoppen werk.
Ik heb ook daarnet een testactiviteit geplaatst in Smartschool.
Na een bepaalde synchronisatietijd (en ik wil niet ingrijpen door snel even naar die kalender te gaan in google om handmatig te synchroniseren) zal die vast ook wel zichtbaar worden op die "embedded calendar".
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: [OPGELOST] test embedded code
« Reactie #3 Gepost op: 2011/09/12, 06:57:11 »
Ah zo, je kan de kalender van SmartSchool syncen met Google Calendar, dat wist ik niet (nooit de kalender van SmartSchool moeten gebruiken, dus...)
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net