Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Rubrieken Etalage en Algemeen  (gelezen 1434 keer)

Rubrieken Etalage en Algemeen
« Gepost op: 2011/01/29, 17:46:39 »
Naar aanleiding van het verplaatsen van een van mijn aangemaakte topics heb ik een paar opmerkingen cq. vragen.

Ik had een tip geplaatst in de Rubriek Hardware en Drivers. Dat leek me voor dat topic de meest geschikte plaats, omdat het hardware, drivers en hulp bieden te maken had. Dit topic werd echter direct naar Etalage verplaatst. Nu vond ik dat bij uitstek een rubriek waar mijn topic niet in thuishoort. Nu zag ik in de omschrijving van Etalage het volgende: 'Laat hier uw geweldige desktop, programmeertalent of bijdragen aan Ubuntu zien.' Dat laatste kun je interpreteren als een plek om tips te geven, maar doordat de omschrijving nogal cryptisch is op dat punt, was mij dat helemaal niet duidelijk. Kortom, kan die omschrijving aangepast worden? Zoiets als: laat hier uw geweldige desktop, programeertalent, tips of andere bijdragen aan Ubuntu zien. Dat zorgt voor enige verduidelijking ;)

Wat betreft Algemeen & Offtopic: wat is het verschil tussen die twee? Ik heb nog steeds het idee dat het gewoon dezelfde rubrieken zijn, maar dan met een ander naampje... Kan / wil iemand dat ff uitleggen?

Thx!

Crashit
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Rubrieken Etalage en Algemeen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/29, 18:07:00 »
Crashit,

V.w.b. de omschrijving bij 'Etalage' heb je een punt dat dit duidelijker kan.
Voor de goede orde: een tip (altijd welkom trouwens ;)) is niet specifiek iets voor het hulpverleningsgedeelte. In dat gedeelte kunnen vragen/problemen worden gesteld.
Etalage is meer dan het showen van eyecandy. Het is bv. ook een podium om aanpassingen aan websites te laten zien, en te bediscussiƫren. En ja, dus ook een podium voor nieuwe software, tips e.d.

V.w.b. Algemeen en Offtopic: Algemeen is voor algemene zaken aangaande ICT en/of Linux, doorgaans actualiteiten, nieuwe ontwikkelingen e.d. die niet in de andere 'hokjes' passen. Offtopic gaat  verder dan dat en heeft zelfs daar weinig mee te maken, dat is meer Stamkroeg en Co tussen de leden onderling.

Hopelijk geeft dit iets meer duidelijkheid. Er is wat geschoven en 'getuned' de laatste tijd, het is begrijpelijk dat van alles even een plaats moet krijgen.
Btw, goeie tip vwb die drivers  ;)
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: Rubrieken Etalage en Algemeen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/29, 20:43:32 »
asphyxia +1

Ik heb al eens eerder voorgesteld de beschrijving aan te passen en Nun zei dat ie er naar zou kijken toen ;)