Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Doc verlopen FF.  (gelezen 236 keer)

Offline Tom

  • Lid
Doc verlopen FF.
« Gepost op: 2015/09/18, 12:10:54 »
Ik krijg zins ff 4 dikwijls bij het terug bladeren van een site dit te zien ,waarschijnlijk een veiligheids iets van ff.
Maar dat werkt op mijn dik darm deze zever ,weet iemand hoe ik dat uitschakelen kan via about:config ?.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Doc verlopen FF.
« Reactie #1 Gepost op: 2015/09/18, 12:20:23 »
Dat heb ik alleen op pagina's waar ik iets heb aangevinkt op in getyped.
Wanneer ik dan op "opnieuw" klik, gaat het verder goed.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Tom

  • Lid
Re: Doc verlopen FF.
« Reactie #2 Gepost op: 2015/09/18, 12:26:08 »
Ja als ik op Opnieuw klik gaat het bij mij ook goed ,maar heb daar geen zin in ,ik wil dat eruit hebben  :D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline ajjp

  • Lid
Re: Doc verlopen FF.
« Reactie #3 Gepost op: 2015/09/18, 12:29:48 »
Voor zover ik kan constateren, gebeurt dit alleen op sites waarop ik, al dan niet automatisch, ingelogd ben en een bericht heb verstuurd. Zo ook op dit forum: als ik na dit bericht verzonden te hebben weer terug wil naar de index, krijg ik het bedoelde scherm te zien. Na nog twee maal op terug geklikt te hebben, ga ik ook daadwerkelijk terug.

DarkEra

  • Gast
Re: Doc verlopen FF.
« Reactie #4 Gepost op: 2015/09/18, 12:31:46 »
Is er denk ik moeilijk uit te krijgen daar dit volgens mij voor een groot gedeelte ligt aan hoe een website is opgebouwd/ineengezet.